Όπως ανέφερε και ο Orth Hedrick, το Optima Hybrid είναι ένα πολύ σημαντικό και αναπόσπαστο κομμάτι του σχεδίου προώθησης της Kia. Επίσης επεσήμανε πως το νέο υβριδικό sedan της εταιρείας είναι μοναδικό στην κατηγορία του, τόσο για την εξοικονόμηση χρημάτων από την αυξημένη αποδοτικότητα, όσο και για τον εκπληκτικό του σχεδιασμό και τις καταπληκτικές επιδόσεις του, γεγονός που το καθιστά μία ελκυστική και ολοκληρωμένη λύση στην αγορά των υβριδικών.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές σε σχέση με το βενζινοκίνητο Optima αφορούν κυρίως στον τεχνολογικό εξοπλισμό. Δύο οθόνες βρίσκονται στο εσωτερικό της υβριδικής έκδοσης, μία TFT LCD 4,3”, στην οποία εμφανίζονται όλα τα όργανα ελέγχου του κινητήρα και οι απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό, καθώς και μία προαιρετική υψηλής ευκρίνειας 8”, που περιλαμβάνει συστήματα όπως η δορυφορική πλοήγηση, το UVO eServices, το Infinity sound system με 8 ηχεία και HD Radio, το SiriusXM Satellite Radio, καθώς και το Sirius XM Traffic 4. Ο εξοπλισμός όμως του Optima Hybrid δεν τελειώνει εδώ, καθώς αρκετά είναι και τα συστήματα ασφαλείας που έχουν τοποθετηθεί στο νέο μοντέλο. Στο στάνταρ εξοπλισμό η Kia προσφέρει 6 αερόσακους, ABS και για τους τέσσερις τροχούς με VSM, ESC, traction control και Hill Start Assist Control.
Ολοκληρώνοντας θα αναφερθούμε στην κατανάλωση καυσίμου, στο πεδίο όπου το Optima ξεχωρίζει. Με τις δύο εκδόσεις, την LX και την ΕΧ, οι οποίες διαφέρουν κυρίως σε επίπεδο εξοπλισμού, η Kia έχει κατορθώσει να επιτύχει συνδυαστική κατανάλωση 6,2 και 6,3 λίτρα/100χλμ αντίστοιχα για κάθε έκδοση.
Κείμενο: Δημήτρης Τσιάρας