Λίγες ημέρες πριν την επίσημη παρουσία της Mercedes GLA45 AMG στην έκθεση αυτοκινήτου στο Ντιτρόιτ, η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τα πλήρη στοιχεία του μικρού και γρήγορου SUV. Ο συνδυασμός του ξεχωριστού σχεδιασμού, καθώς και η δύναμη του κινητήρα είναι μοναδική. έτσι ο κάθε υποψήφιος αγοραστής έχει ένα λόγο παραπάνω να σκεφτεί και τη συγκεκριμένη πρόταση.
Το στοιχείο που την κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες GLA είναι το kit που διαθέτει και περιλαμβάνει εμπρός splitter, πλαϊνά μαρσπιέ, πίσω αεροτομή, διαχύτη, χρωμιομένη διπλή απόληξη εξάτμισης, Bi Xenon φωτιστικά σώματα και με τις ζάντες αλουμινίου 19” με διαστάσεις ελαστικών 235/45 να ολοκληρώνουν το εξωτερικό πακέτο. Προαιρετικά για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν και ζάντες αλουμινίου 20” με διαστάσεις ελαστικών 235/40. Στα πλαϊνά του αμαξώματος δεσπόζει το λογότυπο “Turbo AMG” και φυσικά στο στάνταρ εξοπλισμό είναι και το σύστημα Start & Stop.
Όπως σε όλες τις AMG το εσωτερικό του GLA 45 AMG είναι υψηλής ποιότητας και σε συνδυασμό με τη σπορ αίσθηση δίνει στον οδηγό και τους επιβάτες μια διαφορετική εικόνα. Σπορ δερμάτινα καθίσματα με κόκκινες ραφές από αλκαντάρα και κόκκινες ζώνες μαζί με το τριάκτινο δερμάτινο πολυλειτουργικό σπορ τιμόνι από nappa με τις κόκκινες ραφές και τον επιλογέα ταχυτήτων στις ίδιες αποχρώσεις ολοκληρώνουν την τελειότητα του εσωτερικού. Το ταμπλό και ο πίνακας οργάνων αποτελείται από την κεντρική έγχρωμη οθόνη, παρέχοντας όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός.
Το GLA 45 AMG έρχεται με το σύστημα AMG 4MATIC all-wheel drive, το οποίο μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα και στους τέσσερις τροχούς παρέχοντας τέλεια πρόσφυση ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Επίσης αυξάνει τη δυναμική συμπεριφορά στο υψηλότερο επίπεδο, χωρίς ωστόσο να υστερεί σε κάποιο τομέα ασφάλειας. Για όσους θέλουν να “παίξουν” αξίζει να σημειωθεί πως το ESP απενεργοποιείται.
Ένα από τα κλειδιά για την ευέλικτη διαχείριση του αυτοκινήτου είναι η μπροστινή ανάρτηση MacPherson με πιο σκληρές αρθρώσεις και ο πίσω άξονας τεσσάρων συνδέσμων που δίνει σταθερότητα και σιγουριά στο δρόμο. Η sport ανάρτηση της AMG με ειδικά ρυθμισμένα ελατήρια και μεγαλύτερες αντιστρεπτικές δοκούς παρέχει υψηλή πλευρική επιτάχυνση και μειωμένες κλίσεις του αμαξώματος σε γρήγορες στροφές. Φυσικά υπάρχει και το υψηλής απόδοσης σύστημα πέδησης της AMG με αεριζόμενους διάτρητους δίσκους φρένων και γκρι δαγκάνες που προβλέπουν αυτόματη και αξιόπιστη επιβράδυνση. Στον προαιρετικό εξοπλισμό παρέχεται με κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Μηχανικά τροφοδοτείται από τον turbo κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 360 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 45,3 κιλά. Συνδυάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Speed Shift DCT της AMG, προσφέροντας τρείς διαφορετικές επιλογές οδήγησης Controlled Efficiency, Manual και Sport. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,8”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 7,5 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 175 γρ/χλμ.
Η νέα Mercedes GLA 45 AMG θα είναι διαθέσιμη πιθανότατα από τον ερχόμενο Μάρτιο σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες ανάμεσα στις οποίες θα είναι και η χώρα μας, χωρίς όμως ακόμα να έχει γίνει γνωστή η τιμολογιακή πολιτική της.