Το στοιχείο που την κάνει να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες GLA είναι το kit που διαθέτει και περιλαμβάνει εμπρός splitter, πλαϊνά μαρσπιέ, πίσω αεροτομή, διαχύτη, χρωμιομένη διπλή απόληξη εξάτμισης, Bi Xenon φωτιστικά σώματα και με τις ζάντες αλουμινίου 19” με διαστάσεις ελαστικών 235/45 να ολοκληρώνουν το εξωτερικό πακέτο. Προαιρετικά για όποιον ενδιαφέρεται υπάρχουν και ζάντες αλουμινίου 20” με διαστάσεις ελαστικών 235/40. Στα πλαϊνά του αμαξώματος δεσπόζει το λογότυπο “Turbo AMG” και φυσικά στο στάνταρ εξοπλισμό είναι και το σύστημα Start & Stop.
Το GLA 45 AMG έρχεται με το σύστημα AMG 4MATIC all-wheel drive, το οποίο μεταφέρει την ισχύ του κινητήρα και στους τέσσερις τροχούς παρέχοντας τέλεια πρόσφυση ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες. Επίσης αυξάνει τη δυναμική συμπεριφορά στο υψηλότερο επίπεδο, χωρίς ωστόσο να υστερεί σε κάποιο τομέα ασφάλειας. Για όσους θέλουν να “παίξουν” αξίζει να σημειωθεί πως το ESP απενεργοποιείται.
Μηχανικά τροφοδοτείται από τον turbo κινητήρα χωρητικότητας 2 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 360 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 45,3 κιλά. Συνδυάζεται με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Speed Shift DCT της AMG, προσφέροντας τρείς διαφορετικές επιλογές οδήγησης Controlled Efficiency, Manual και Sport. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 4,8”, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 7,5 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 175 γρ/χλμ.