Πιο αναλυτικά, η ισχύς του 2λιτρου TFSI κινητήρα από τους 221 ίππους εκτοξεύεται στους 286, ενώ η μέγιστη ροπή από τα 35,3 φτάνει στα 42,3 κιλά. Αυτή η αύξηση κατά 65 ίππους και 7 κιλά ροπής έχει μετρηθεί κατά τις δοκιμές της εταιρείας, τόσο στο δυναμόμετρο, όσο και σε δοκιμές στο δρόμο.
Για όσους μπορούν να καλύψουν το κόστος του νέου πακέτου επιδόσεων, ίσως τους φανεί δελεαστική η απόφαση να προσθέσουν μερικά ακόμα ευρώ, προκειμένου να αποκτήσουν μία sport εξάτμιση, ένα αεροδυναμικό πακέτο, χαμηλότερες αναρτήσεις αλλά και μεγαλύτερες ζάντες αλουμινίου.
Κείμενο: Δημήτρης Τσιάρας