Οι χαμηλές πωλήσεις του μοντέλου, σε συνδυασμό με την τσιμπημένη τιμή, ανάγκασε τους ιθύνοντες της ιαπωνικής εταιρείας να αποφασίσουν να σταματήσουν την παραγωγή του iQ, βάζοντας έτσι ένα ακόμη μοντέλο στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Αν και το iQ προσέφερε πλούσιο εξοπλισμό, τα περισσότερα από 13.000€ που κόστιζε έκαναν απαγορευτική την απόκτησή του.
Μόλις πριν ενάμιση χρόνο η Toyota είχε παρουσιάσει και την ηλεκτρική εκδοχή του, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 68 ίππους, το οποίο όμως παρέμεινε ως πρωτότυπο και δεν έκανε ποτέ την εμφάνισή του στους δρόμους. Με την παρουσίαση του νέου Aygo που φαίνεται να αποτελεί τη ξεκάθαρη επιλογή της Toyota, σχετικά με το ποιο θα είναι το μικρότερο όχημα της εταιρείας, η απόφαση για να σταματήσει η παραγωγή του iQ δεν ήταν καθόλου δύσκολη.