Λένε πως όταν θες κάτι πολύ, το σύμπαν συνωμοτεί για να γίνει, και όντως στο Grand Prix της F1 στον Καναδά έγινε. Ο Αυστραλός Daniel Ricciardo με τη Red Bull Racing-Renault, κάνοντας έναν εξαιρετικό αγώνα, κατάφερε δυο γύρους πριν το τέλος να περάσει την προβληματική Mercedes του Rosberg, γράφοντας ιστορία στην F1 με την πρώτη του νίκη. Η ανατροπή έγινε εξαιτίας των προβλημάτων της Mercedes, αφού μέχρι τον 35ο γύρο, όλα πήγαιναν ρολόι για τη γερμανική ομάδα. Εκεί κάπου χάθηκαν τα πάντα και ο αγώνας έγινε ένας από τους καλύτερους της φετινής χρονιάς.
Η εκκίνηση ήταν συναρπαστική, με το Hamilton να επιτίθεται στο Rosberg, αλλά κάπου στην πρώτη στροφή ο Βρετανός έχασε τα φρένα, με αποτέλεσμα ο Vettel να περνάει δεύτερος και ο Hamilton να προσπαθεί όπως μπορούσε να κρατήσει την τρίτη θέση από τις δυο επερχόμενες Williams. Κάπου εκεί ο χρόνος φάνηκε να σταματάει με την εμφάνιση του Safety Car ύστερα από την επαφή των δυο Marussia, στέλνοντας τον Bianchi στον τοίχο, ενώ το μονοθέσιο άφησε τα λάδια στην πίστα.
Το Safety Car παρέμεινε για 8 γύρους στην πίστα μέχρι να βεβαιωθούν ότι λάδια και θραύσματα είχαν απομακρυνθεί εντελώς. Από εκεί και έπειτα, ο αγώνας φαινόταν να εξελίσσεται μονότονα με το Hamilton να εκμεταλλεύεται το pit stop του Vettel και να περνάει δεύτερος, κυνηγώντας πλέον το Rosberg. Οι δυο Williams προσπαθούσαν να δείξουν ότι αξίζουν καλύτερης τύχης από τους προηγούμενους αγώνες, κυρίως με το Massa, ο οποίος ανέβαινε συνεχώς.
Ο Hamilton πίεζε το Rosberg, χωρίς ωστόσο να μπορεί να τον περάσει, παρ’ όλα αυτά στο μικρό S της πίστας φάνηκε το πρώτο πρόβλημα, με το Γερμανό να χάνει τα φρένα και να φεύγει ευθεία, χωρίς όμως να τιμωρείται από τους αγωνοδίκες. Ο Hamilton εκμεταλλεύτηκε το pit stop της ομάδας του, κάνοντας σχεδόν 2’’ λιγότερα σε χρόνο, με αποτέλεσμα να βγει μπροστά από τον teammate του.
Και κάπου εκεί η παράσταση αρχίζει. Οι δυο Mercedes απέκτησαν ξαφνικό πρόβλημα στα φρένα και τη δύναμη του κινητήρα, με αποτέλεσμα να αρχίσει να μειώνεται η διαφορά σχεδόν 3’’ και 4’’ ανά γύρο από τα 20’’ που είχαν αρχικά. Ο Hamilton αναγκάζεται να εγκαταλείψει, ο Rosberg όμως δεν το έκανε, στοχεύοντας να τερματίσει. Η εξαιρετική στρατηγική των δυο Force India (ο Hulkenberg έκανε το πρώτο pit stop στον 42ο γύρο) έφερε τον Perez στη 2η θέση, ενώ ακολουθούσαν οι δυο Red Bull.
Ο Massa ήταν στην 5ηθέση, αλλά αυτή δεν του αρκούσε και μαζί με τη στρατηγική της ομάδας κατάφερε να κολλήσει πίσω από το τρενάκι των Perez, Ricciardo, Vettel. Στα μικρά κομμάτια της πίστας ο Nico Rosberg ανέβαζε τη διαφορά σχεδόν στα 2’’, στη μεγάλη ευθεία όμως ο Perez την κατέβαζε στο μισό. Ξαφνικά ο Ricciardo, ενώ είχε πάρει εντολή από την ομάδα να μειώσει το ρυθμό γιατί δε μπορούσε να περάσει τον Perez, ενήργησε με τον εντελώς αντίθετο τρόπο. Προσπέρασε τον Perez και δύο γύρους πριν το τέλος πέρασε σα σταματημένο το Rosberg, δείχνοντας το ποιος θα ήταν ο νικητής.
Όλοι πίστεψαν ότι ο αγώνας κάπου εκεί τελείωσε, ο Massa όμως είχε αντίθετη άποψη, αφού δεν του αρκούσε η πέμπτη θέση. Στην προσπάθειά του να προσπεράσει τον Perez, τον οποίο μόλις είχε περάσει ο Vettel, έπεσε επάνω του, με αποτέλεσμα να έχουν μια σφοδρή σύγκρουση, καταλήγοντας στις προστατευτικές μπαριέρες, με τον Vettel να μένει ως εκ θαύματος ανεπηρέαστος. Το Safety Car έκανε και πάλι την εμφάνισή του ρίχνοντας την καρό σημαία και τους δυο οδηγούς που ενεπλάκησαν στο ατύχημα να βγαίνουν από τα μονοθέσια, χωρίς να έχουν πάθει το παραμικρό.
Ο Αυστραλός νικητής πανηγύρισε έξαλλα τη νίκη του, ο Rosberg παρά τα προβλήματα κατάφερε να ξεφύγει 18 βαθμούς από το Hamilton, με το Sebastian Vettel να συμπληρώνει το βάθρο των νικητών. Έστω και με αυτόν τον τρόπο παρακολουθήσαμε ένα από τα πιο συναρπαστικά Grand Prix Της φετινής χρονιάς, ευελπιστώντας ότι και τα επόμενα θα κρύβουν ανάλογες συγκινήσεις.
Οι πρώτοι δέκα του GP στον Καναδά:
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο |
1 | Daniel Ricciardo | Red Bull Racing – Renault |
2 | Nico Rosberg | Mercedes |
3 | Sebastian Vettel | Red Bull Racing – Renault |
4 | Jenson Button | McLaren – Mercedes |
5 | Nico Hulkenberg | Force India – Mercedes |
6 | Fernando Alonso | Ferrari |
7 | Valtteri Bottas | Williams – Mercedes |
8 | Jean-Eric Vergne | STR – Renault |
9 | Kevin Mugnussen | McLaren – Mercedes |
10 | Kimi Raikkonen | Ferrari |