Οι ομάδες και οι οδηγοί της Formula E

ByXenofwntas

13/09/2014
Οι ομάδες και οι οδηγοί της Formula E

fe 11Η Formula E μπήκε στη ζωή μας. Όσοι αγαπάνε την ηλεκτροκίνηση είμαστε σίγουροι πως θα αγαπήσουν και τη Formula E. Το νέο εγχείρημα της FIA σας το παρουσιάσαμε με όλες τις λεπτομέρειες (www.onlydriving.gr/formula-e) και λίγο πριν τον πρώτο αγώνα σας αναλύουμε τις ομάδες και τους οδηγούς

fe 1Amlin Aguri

Η Amlin Aguri είναι μια νέα ομάδα της Formula E με ιαπωνική κληρονομιά, η οποία πιστεύει ότι η γνώση και η εμπειρία που έχει αποκτηθεί από τη Formula E, μπορούν να εφαρμοστούν, τόσο για τη δημιουργία οικολογικής συνείδησης, όσο και για τεχνολογικές λύσεις στις ανάγκες που θα προκύψουν στις μελλοντικές μετακινήσεις, ιδιαίτερα στις μεγάλες αστικές περιοχές που τελικά επηρεάζουν τις δημόσιες και ιδιωτικές μεταφορές. Η Amlin είναι κορυφαία παγκόσμια ασφαλιστική εταιρεία, ειδική σε λήψη αποφάσεων, αλλά και στη διαχείριση κινδύνων. Η επιρροή της Aguri φέρνει την κληρονομιά της Formula 1, με αποδεδειγμένη την καινοτομία στα τεχνικά κομμάτια. Σε συνδυασμό λοιπόν αποτελούν μια δύναμη στο μηχανοκίνητο αθλητισμό, στην καινοτομία και έχουν θέσει τα θεμέλια για νίκες.

Katherine Legge

Είναι μια γυναίκα που στις πρώτες σκέψεις είχε την αγωνιστική καριέρα και με την  Amlin Aguri αυτή η τάση θα συνεχίσει, καθώς θα αποτελέσει την πρώτη γυναίκα οδηγό που θα αγωνιστεί στο Πρωτάθλημα της FIA Formula E. Η Βρετανίδα οδηγός έδειξε εξαρχής την επιμονή της στον καθαρά ανδροκρατούμενο μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφού έγινε η πρώτη γυναίκα οδηγός που εξασφάλισε την pole position στο British Formula Ford Championship, στο ντεμπούτο της το 2000.

Από εκείνο το σημείο και μετά εξελίχθηκε με γρήγορους ρυθμούς μέσα από τη British Formula Renault (2001 και 2002) καθώς και τη Formula 3 (2003). Το 2005 αγωνίστηκε στην Toyota Atlantic Championship με την Polestar Motor Racing ολοκληρώνοντας τη σεζόν με συνολικά 3 νίκες και 5 θέσεις στο βάθρο. Αξίζει να σημειωθεί βέβαια ότι εκείνη τη χρονιά έγινε η πρώτη γυναίκα που δοκίμασε μονοθέσιο της Formula 1 μετά από τη Sarah Fisher (2002) με τη Minardi.

Την επόμενη χρονιά υπογράφει συμβόλαιο με την PKV Racing στη σεζόν 2006 Champ Car και γίνεται η πρώτη γυναίκα που ηγείται ενός γύρου στην ιστορία. Αφού ανέκαμψε μετά από ένα ατύχημα με υπερβολική ταχύτητα εκείνη την περίοδο, την επόμενη χρονιά Legge οδηγεί στο Dale Coyne Racing. Στη συνέχεια μεταπηδά στο DTM series απολαμβάνοντας τις σεζόν με τις Futurecom TME και ABT Sportsline.

Το 2012, μετακομίζει στην Αμερική για να κάνει το ντεμπούτο  της στα IndyCar για το Dragon Racing, παραμένοντας στις Η.Π.Α. για δεύτερη χρονιά, αν και αυτή τη φορά αγωνίζεται στο αμερικανικό Le Mans Series για τη Delta Wing Racing Cars.

Antonio Felix da Costa

Θεωρείται σαν το εκλεπτυσμένο μέλος αυτής της αλυσίδας, καθώς ανεβαίνει ραγδαία στη σειρά των νέων αγωνιστικών αστεριών. Τα πρώτα χρόνια του Felix da Costa άρχισαν στα καρτ το 2000 και το 2006 ανέδειξε τον εαυτό του σαν ανερχόμενο αστέρι, καθώς κέρδισε το πορτογαλικό Junior Championship με το απόλυτο 10 στα 10 στις νίκες. Το 2008 αποφοίτησε με μονοθέσιο που αγωνιζόταν στη Formula Renault 2.0 όπου και κέρδισε το Northern European Championship το 2009. Έπειτα πήγε στη Formula 3 και στο World Series με Renault 3.5. Το 2010 έγινε ο νεώτερος Πορτογάλος οδηγός που οδήγησε ένα μονοθέσιο της F1 με Force India στο Abu Dhabi, όπου και τερμάτισε τρίτος στη γενική κατάταξη.

Το ξέσπασμα του Felix da Costa έγινε το 2012 όπου κέρδισε τη Formula 3 Macau Grand Prix, μπαίνοντας στη λίστα των νικητών στην οποία είναι και οι Aytron Senna και Michael Schumacher.  Επίσης πήρε την τρίτη θέση στο σύνολο του GP3 και αγωνίστηκε στο World Series με τη Renault, καταλαμβάνοντας την τέταρτη θέση στη γενική κατάταξη με 4 στις 6 νίκες. Την ίδια χρονιά υπογράφει με στο πρόγραμμα Red Bull Junior Development συμμετέχοντας στο F1 Young Driver Test για τη Red Bull Racing στο Abu Dhabi. Το 2013 γίνεται οδηγός δοκιμών στην Infiniti Red Bull Racing παίρνοντας συμμετοχή στο Silverstone Young Drivers Test. Το 2014 ο Felix da Costa συνεχίζει το ρόλο του ως οδηγός δοκιμών Red Bull, ενώ ταυτόχρονα αγωνίζεται στο DTM με την ομάδα της BMW, για να οδηγήσει φέτος για την Amlin Aguri στη Formula E.

fe 2Andretti Formula E

Έχοντας τη βάση της στην Indianapolis και οδηγούμενη από τον θρύλο των αγωνιστικών Michael Andretti, η Andretti έχει πολλαπλές εισόδους στα Verizon IndyCar Series. Η Andretti είναι χορηγός σε  πολλά αυτοκίνητα στα Cooper Tyres Indy Lights και στο Pro Mazda Championship, καθώς επίσης αποτελεί και εργοστασιακή ομάδα στο Volkswagen Global Rally Cross. Η εταιρεία μπορεί να υπερηφανεύεται για τα τέσσερα πρωταθλήματα IZOD IndyCar Series (2004, 2005, 2007 και 2012), δύο τίτλους Firestone Indy Lights (2008, 2009), ένα πρωτάθλημα USF2000 (2010), ενώ έχει κερδίσει τρεις φορές το Indianapolis 500 (2005, 2007, 2014). Η Andretti είναι μια εκ των δυο αμερικάνικων ομάδων μαζί με τη Dragon Racing.

Franck Montagny

Γεννημένος στη Γαλλία ο Montagny ξεκίνησε σε ηλικία 10 ετών από τα καρτ και ήταν ο πρώτος Γάλλος πρωταθλητής σε ηλικία 14 ετών. Το 1994 μετακινήθηκε στα αυτοκίνητα με το σύστημα “La FILIERE” και σύντομα εντυπωσίασε στο Πρωτάθλημα της Formula Renault, τερματίζοντας τέταρτος στην πρώτη του σεζόν. Ένα άσχημο ατύχημα τον ανάγκασε να σταματήσει, αλλά επέστρεψε το 1997 όπου τερμάτισε τέταρτος στη Formula 3 και δεύτερος το επόμενο έτος πριν τη μετάβασή του στη Formula 3000 οδηγώντας τη DAMS. Στη συνέχεια αγωνίστηκε στο World Series της Nissan κερδίζοντας οκτώ αγώνες.

Ο Montagny το 2002 πήγε στη Racing Engineering, αλλά βρέθηκε στη δεύτερη θέση πίσω από τον Ricardo Zonta. Το 2003 μεταπήδησε στη Gabord Competicion και κέρδισε τον τίτλο για δεύτερη φορά. Μέχρι τότε είχε προσληφθεί ως οδηγός δοκιμών της Renault F1 και έμεινε σε αυτό το ρόλο, το 2004 και το 2005. Στο Nurburgring το 2005 ήταν ο τρίτος οδηγός για τη Jordan, αλλά το 2006 αποφάσισε να στραφεί στην Αμερική, όπου και δοκιμάστηκε με PKV Racing, πριν αναλάβει το ρόλο του τρίτου οδηγού στην  F1 με τη Super Aguri, ενώ το 2007 υπέγραψε με την Toyota ως οδηγός δοκιμών.

Από τότε ο Montagny έχει επικεντρωθεί στα sports cars, απολαμβάνοντας το εντυπωσιακό ρεκόρ στο Le Mans των 24 ωρών, καθώς επίσης και την εμπειρία, τόσο στα IndyCar, όσο και στο FIA World Endurance Championship.

Charles Pic

Ο Charles Pic ξεκίνησε στο μηχανοκίνητο αθλητισμό σχετικά αργά, αλλά έχει απολαύσει μια εκπληκτική άνοδο. Μετά από σχετική επιτυχία στα καρτ, ο Pic βρέθηκε στη Campus Formula το 2006, όπου τερμάτισε τρίτος. Την επόμενη σεζόν μετακόμισε στη Formula Renault 2.0 Eurocup, όπου έλαβε μία νίκη και ανέβηκε έξι φορές στο βάθρο.

Το 2008 βρέθηκε στη Formula Renault 3.5 με την Tech 1 Racing, τερματίζοντας στην έκτη θέση και λαμβάνοντας δύο νίκες, ενώ την ίδια χρονιά έλαβε επίσης μέρος σε δοκιμές  για  ομάδες GP2 . Το 2010 ο Pic πήρε την πρώτη του νίκη στο πρωτάθλημα GP2, ενώ το 2011 τερμάτισε τέταρτος και δοκιμάστηκε για την ομάδα της Marussia F1.

Ο Pic αγωνίστηκε στη F1 με τη Marussia το 2012 και κατέληξε 21ος στην κατάταξη του πρωταθλήματος στην πρώτη του σεζόν. Μεταπήδησε στην ομάδα της Caterham F1 για το 2013, τελειώνοντας τη σεζόν στην 20η θέση. Για το 2014, ο Pic είναι επίσημος οδηγός δοκιμών στην ομάδα της Lotus F1.

fe 3Audi Sport ABT

Με πέντε τίτλους στο ενεργητικό της μόνο στο DTM, η ABT Sportsline είναι μία από τις πιο επιτυχημένες γερμανικές ομάδες, η οποία έχει επίσης λάβει νίκες και τίτλους σε GT και αγώνες αντοχής. Οδηγούμενη από τον επικεφαλής της ομάδας Hans – Jurgen Abt, η ομάδα θα αγωνιστεί με το όνομα της Audi Sport ABT Formula E Team, η οποία βασίζεται στο όνομα της Audi,  τόσο ως εργοστασιακή ομάδα, όσο και από τις επιτυχίες στις δημοφιλείς σειρές αυτοκινήτων τουρισμού DTM. Η Formula E αποτελεί το εγχείρημα που σηματοδοτεί μια επιστροφή στη  φόρμουλα της ομάδας της δεκαετίας του 1990, όταν ABT σημείωσε τις πρώτες της επιτυχίες σε Formel ADAC και Formula 3.

Lucas di Grassi

Ο Lucas di Grassi ξεκίνησε από τα καρτ το 1994 και μέσα σε τρία χρόνια είχε ήδη κερδίσει αγώνες πρωταθλήματος πριν τη συνεργασία του στη Formula 1 με την Virgin F1 Team. Ο Di Grassi έκανε το αγωνιστικό ντεμπούτο του το 2003, οδηγώντας  στη σειρά South American Formula 3, τερματίζοντας δεύτερος την πρώτη του χρονιά. Μεταπήδησε στο Πρωτάθλημα British Formula 3 την επόμενη σεζόν και πήρε δύο νίκες. Το 2005 μετακινήθηκε στη σειρά Formula 3 Euro, όπου τερμάτισε τρίτος.

Το 2006, ο Βραζιλιάνος ξεκίνησε την πρώτη από τις τέσσερις σεζόν του στο GP2, λαμβάνοντας πολλές νίκες και βάθρα, ενώ ήταν τρίτος οδηγός για την ομάδα της Renault F1. Το 2010, ήταν η πρώτη του επαφή στη Formula 1 με τη Virgin, όπου παρά τα διάφορα θέματα με το μονοθέσιο, κατέγραψε τον πρώτο τερματισμό της ομάδας, 14ος στη Μαλαισία πριν νικήσει τον ομόσταβλό του Timo Glock στην κατάταξη του πρωταθλήματος.

Από τότε, ο Di Grassi έχει υπάρξει οδηγός δοκιμών της Pirelli, ενώ είχε πολλές επιτυχίες στο World Endurance Championship της FIA με την Audi, συμπεριλαμβανομένου ενός βάθρου στο ντεμπούτο του στο περίφημο Le Mans 24 Hours το 2013. Πρόσφατα συμμετείχε ως οδηγός ανάπτυξης για το Πρωτάθλημα της  Formula E.

Daniel ABT

Η οικογένεια του ABT δεν είναι άγνωστη στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού, αφού ο πατέρας του, Hans – Jurgen, είναι ο ιδιοκτήτης και επικεφαλής της ομάδας της ABT Sportsline που αγωνίζεται στη σειρά DTM, ενώ είναι και η μόνη γερμανική ομάδα στη Formula E. Ο θείος του, Christian ABT, είναι οδηγός αγώνων, ο οποίος δραστηριοποιήθηκε και στα DTM για σειρά ετών.

Ο Daniel πήγε στα καρτ για πρώτη φορά όταν ήταν έξι ετών, κερδίζοντας τον πρώτο από τους επτά αγώνες του. Γρήγορα προχώρησε στη Formula 3 Euro Series, όπου έκανε το ντεμπούτο του ως ο νεότερος οδηγός στο grid το 2011, ανεβαίνοντας στο βάθρο τρεις φορές. Ένα χρόνο αργότερα, ο 21χρονος Γερμανός θα έχει μια πολύ επιτυχημένη σεζόν στο GP3 με την ομάδα της Lotus GP, κατακτώντας δύο νίκες και επτά θέσεις στο βάθρο, ενώ για λίγο έχασε τον τίτλο. Πέρυσι αγωνίστηκε στο GP2 για την ART.

fe 4China Racing

Η ομάδα China Racing ξεκίνησε το 2004 ως μία από τις ομάδες της A1GP, έχοντας αδειοδοτηθεί από το Υπουργείο Αθλητισμού της Κίνας. Με επικεφαλείς τους Steven Lu και Yu Liu, που έχουν αγωνιστεί σε διεθνείς αγώνες, συμπεριλαμβανομένων των A1GP, Superleague Formula και FIA GT1, και έχοντας υποστήριξη από πολλούς Κινέζους οδηγούς όπως Qinghua Ma, Cong Fu Cheng και Ho – Pin Tung η China Racing έχει πλούσια εμπειρία στη διαχείριση και λειτουργία του μηχανοκίνητου αθλητισμού έχοντας οργανώσει εκδηλώσεις σε Πεκίνο, Σαγκάη, Chengdu, Zhuhai και Ordos,.

Nelson Piquet

Ο Nelson Piquet Junior είναι ο γιος του τρεις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της F1 Nelson Piquet και έχει εμπειρία σε διάφορες  κατηγορίες του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ξεκίνησε στα καρτ από νεαρή ηλικία στη Βραζιλία και κέρδισε τρία εθνικά πρωταθλήματα πριν κάνει το βήμα του στα μονοθέσια. Έκανε το ντεμπούτο του στη σειρά South American Formula 3 το 2001 και κέρδισε τον τίτλο την επόμενη σεζόν.

Ο Piquet μετακόμισε στην Ευρώπη το 2003 για να αγωνιστεί στη βρετανική Formula 3, τερματίζοντας τρίτος και διεκδίκησε τον τίτλο το 2004, μετά από έξι νίκες. Την ίδια χρονιά έκανε το ντεμπούτο του F1 στα τεστ της Williams. Το 2005 αγωνίστηκε στην εναρκτήρια σεζόν του GP2, ενώ συμμετείχε στο A1GP για την ομάδα της Βραζιλίας, όπου κέρδισε δύο αγώνες.

Την επόμενη σεζόν ήρθε δεύτερος στην κατάταξη GP2 πίσω από το Lewis Hamilton μετά από διεκδίκηση 4 νικών και έκανε το ντεμπούτο του στο Le Mans 24 Hours, όπου τερμάτισε ένατος. Ο Piquet είχε υπογράψει ως επίσημος οδηγός δοκιμών για την ομάδα της Renault F1 για τη σεζόν του 2007, ενώ πήρε μέρος σε αγώνα με τη Renault το 2008 και 2009 λαμβάνοντας βάθρο το 2008 στο Γερμανικό Grand Prix.

Μετακόμισε στις ΗΠΑ το 2010 και αγωνίστηκε σε αρκετούς αγώνες της NASCAR μέχρι που έκανε το ντεμπούτο του στο Sprint Cup το 2014 και συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα RallyCross.

Ho – Pin Tung

Ο Ho – Pin Tung είναι Κινέζος οδηγός αγώνων, ο οποίος έχει αγωνιστεί σε ένα εύρος του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλο τον κόσμο. Ο Tung πέρασε τα πρώτα του χρόνια στην Ολλανδία και άρχισε στα καρτ το 1997, κερδίζοντας το ολλανδικό Κύπελλο το 1999. Αφού πέρασε μερικά χρόνια στην Ευρώπη αγωνιζόμενος στη Formula της Ford, ο Tung αγωνίζεται για τη BMW Asia series, κερδίζοντας στην πρώτη του προσπάθεια. Ως αποτέλεσμα, ο Tung δοκίμασε το αγωνιστικό της Williams στην F1 το Δεκέμβριο του 2003.

Την επόμενη σεζόν αποφοίτησε στη German Formula 3 και κερδίζει το πρωτάθλημα το 2006. Εκείνο το έτος εκπροσωπεί την ομάδα της Κίνας στο πρωτάθλημα A1 Grand Prix και τερματίζει στο βάθρο στον δεύτερο αγώνα της Αυστραλίας. Μεταξύ 2007 και 2010, ο Tung αγωνίστηκε για μια σειρά από ομάδες στο GP2, έρχεται δεύτερος στο Μονακό GP2 το 2008 και τερματίζει 18ος στο πρωτάθλημα. Το 2009 συμμετείχε στη Superleague Formula, με την ομάδα της Ατλέτικο Μαδρίτης στο πρώτο μισό της σεζόν και έπειτα σε αυτή της Γαλατά Σαράι, κερδίζοντας έναν αγώνα.

Το 2009 ο Tung γίνεται οδηγός δοκιμών για τη Renault F1 Team, ενώ την επόμενη σεζόν γίνεται ο τρίτος επίσημος οδηγός της ομάδας. Το 2011 κάνει το ντεμπούτο στα Indy Car και το 2012 συνέχισε στην Porsche Carrera στο Cup Ασία. Έκανε το ντεμπούτο του στο Le Mans 24 Hours το 2013 και τερμάτισε στη 12η θέση το 2014.

fe 5Dragon Racing

Η Dragon Racing ξεκίνησε για πρώτη φορά το 2006, σύμφωνα με το αρχικό σχέδιο του Luczo Dragon Racing που ιδρύθηκε από τους Jay Penske και Steve Luczo, Πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο αντίστοιχα της Seagate Technologies. Τον Μάιο του 2007, έκαναν το ντεμπούτο τους στο Indianapolis 500, τερματίζοντας με μια εντυπωσιακή πέμπτη θέση. Δύο χρόνια αργότερα ολοκλήρωσε την πρώτη πλήρη σεζόν στα IndyCar. Σήμερα η Dragon Racing λαμβάνει μέρος τόσο στα IndyCar Series με οδηγούς τον Sebastian Saavedra και τον τέσσερις φορές Πρωταθλητή στα Car World Series Sebastien Bourdais.

Jerome d’ Ambrosio

Ο Jerome d’ Ambrosio άρχισε από τα καρτ το 1997, πριν ανταγωνιστεί στη βελγική Formula Renault. Κέρδισε τρεις βελγικούς τίτλους στα καρτ, συμπεριλαμβανομένων των τύπου Α και του Junior Monaco Kart Cup. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με τον πρώην οδηγό της Formula 1 Thierry Boutsen στην πρώτη του χρονιά στη Formula Renault ο D’ Ambrosio εντάχθηκε στο πρόγραμμα ανάπτυξης ως οδηγός της Renault F1, ενώ αγωνίζεται στο γαλλικό πρωτάθλημα Formula Renault.

Μετά από μια σειρά ετών κινείται μέσα από τις τάξεις στο Formula Renault 3.5 και στη Formula Master Series, ο D’ Ambrosio έκανε το βήμα στο GP2 με την ομάδα της DAMS, ενώ αγωνίστηκε και δίπλα στον Kamui Kobayashi στην Asian Series. Το 2011, έκανε το ντεμπούτο του στη Formula 1 με τη Marussia, καταγράφοντας καλύτερη εμφάνιση από τον ομόσταβλό του Timo Glock. Στη συνέχεια ο D’ Ambrosio υπέγραψε ως αναπληρωματικός οδηγός στη Lotus F1 και αντικατέστησε το Romain Grosjean στο ιταλικό Grand Prix το 2012 μετά από μια τιμωρία για επικίνδυνη οδήγηση.

Oriol Servia

Ο Oriol Servia, είναι παιδί του ισπανικού πρωταθλήματος Rally, αγωνιζόταν από τότε που ήταν νέος και βελτιωνόταν σταθερά μέχρι που κατατάχθηκε σε διάφορες θέσεις σε όλο τον κόσμο. Πριν την ένταξή του Champ Car World Series, ο Servia ήταν Πρωταθλητής στο Dayton Indy Lights, τερματίζοντας δεύτερος σε πέντε αγώνες και κερδίζοντας τρεις pole position, ενώ το 2008 εντάχθηκε στο ΙΖΟΡ IndyCar Series.

fe 6e. dams Renault

Η e. dams Renault είναι μια εντελώς νέα ομάδα που αναπτύχθηκε ειδικά για τη Formula Ε. Έχοντας τη βάση της λίγο έξω από το Le Mans στη Γαλλία, η ομάδα είναι μια κοινοπραξία ανάμεσα σε δύο από τα μεγαλύτερα ονόματα στο ευρωπαϊκό motorsport, το  Jean – Paul Driot, ιδρυτή των κορυφαίων μονοθεσίων της Dams και του αγωνιστικού θρύλου και τέσσερις φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή της F1 Alain Prost. Με την εμπειρία των σχεδόν 25 χρόνων, ο Driot οδήγησε την ομάδα του σε πολλούς τίτλους, περιλαμβανομένης της Διεθνούς F3000, A1GP, Auto GP, GP2 και της Formula Renault 3.5. Εν τω μεταξύ, ο Prost είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους και έμπειρους οδηγούς του κόσμου με τέσσερις τίτλους στην F1 (1985, 86, 89, 93), έχοντας 51 νίκες σε Grand Prix και 108 θέσεις στο βάθρο.

Nicolas Prost

Ο Nicolas Jean Prost είναι γιος του τετράκις πρωταθλητή της F1 Alain Prost και αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA για την Lotus Racing. Παρά το γεγονός ότι είναι ο μεγαλύτερος γιος του Alain Prost, ξεκίνησε την καριέρα του στην προχωρημένη ηλικία των 22 στη Formula Campus, αφού ήταν ένας παίκτης του γκολφ, κερδίζοντας τουρνουά όταν ήταν στο Πανεπιστήμιο Κολούμπια.

Το 2006, εντάχθηκε στη Racing Engineering για να αγωνιστεί στο ισπανικό πρωτάθλημα Formula 3. Κέρδισε έναν αγώνα και είχε έξι βάθρα, τα οποία του χάρισαν την 4η θέση στο πρωτάθλημα. Το 2009, αγωνίστηκε για πρώτη φορά στην κατηγορία LMP1, με τη Speedy Racing Team Sebah.

Το 2012 στην 80η επέτειο των 24 Ωρών του Le Mans, ο Prost με τη Rebellion Racing Team πήρε την τέταρτη θέση στην κατηγορία LM – P1 μαζί με του συνοδηγούς Neel Jani και Nick Heidfeld, στο Lola B12/60 Coupe Toyota κάλυψε συνολικά 367 γύρους στο Circuit de la Sarthe. Το 2010, οδήγησε μια Renault F1 για πρώτη φορά στο Magny – Cours και εντυπωσίασε την ομάδα, νικώντας τον αντίπαλό του για 2’’, ενώ το 2011 και 2012 παρέμεινε οδηγός της Lotus Renault F1.

Sebastian Buemi

Ο Sebastian Buemi είχε την πρώτη του γεύση από Formula 1 σε ηλικία μόλις 15ετών, όταν του δόθηκε η ευκαιρία να οδηγήσει μια Arrows F1. Δέκα χρόνια μετά, ο Ελβετός είναι οδηγός δοκιμών στη Red Bull. Αφού απόλαυσε μια επιτυχημένη καριέρα στα καρτ, ο Buemi μετακινήθηκε στο γερμανικό πρωτάθλημα Formula BMW και τερμάτισε τρίτος στην παρθενική του σεζόν, ακριβώς πίσω από ένα άλλο μελλοντικό πιλότο της F1, Sebastian Vettel.

Το 2006, αγωνίστηκε στην F3 Euro Series για πρώτη φορά, τερματίζοντας 12ος συνολικά. Στη συνέχεια έκανε το ντεμπούτο του στο GP2 το 2007, και ήταν σε εντυπωσιακή φόρμα από την αρχή. Το 2009, ο ίδιος τράβηξε την προσοχή της Toro Rosso, όπου και υπέγραψε αργότερα εκείνο το έτος, καθιστώντας τον Buemi, τον  πρώτο Ελβετό οδηγό που θα αγωνιζόταν στην Formula 1 από το 1995. Ο Sebastian συνέχισε να οδηγεί για την Toro Rosso το 2011, αλλά πλέον είναι οδηγός αγώνων στη Red Bull, όπου δοκιμάστηκε για πρώτη φορά για το 2007.

fe 7Mahindra Racing

Ούσα ήδη μια μεγάλη παγκόσμια δύναμη στην ανάπτυξη και παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων μέσω της Mahindra Reva Company, η Mahindra Racing είναι η όγδοη και μόνη ινδική ομάδα που θα αγωνιστεί στη Formula Ε. Η Mahindra Racing δεν είναι άγνωστη στο διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό, αφού αγωνίζεται στην FIM Moto GP.

Karun Sandhok

Ο Karun Sandhok είναι ένας από τους δύο Ινδούς οδηγούς της Formula 1. Ένας οδηγός με πολλαπλές νίκες και βάθρα στο GP2, ο Karun ήταν οδηγός δοκιμών για την Red Bull Racing για το 2007 και το 2008, πριν αγωνιστεί για την HRT και η Team Lotus το 2010 και το 2011 αντίστοιχα. Τα τελευταία δύο χρόνια ανταγωνίζεται στα sports cars,, τερματίζοντας έκτος στο Le Mans το 2012 και έκτος στην LMP2 το 2013.

Ο Karun γεννήθηκε σε μια καθαρά αγωνιστική οικογένεια αφού ο πατέρας του, ο παππούς και ακόμη και η γιαγιά του συνήθιζαν να αγωνίζονται. Μετά τη νίκη του Ινδικού Εθνικού Πρωταθλήματος στο ντεμπούτο του το 2000, κέρδισε το πρωτάθλημα Formula Asia το 2001, πριν μετακομίσει στην Ευρώπη και Formula 3.

Bruno Senna

Ο ανιψιός του αείμνηστου Ayrton Senna, Bruno Senna έδειξε το ταλέντο από νεαρή ηλικία, όταν αγωνίστηκε στα καρτ απέναντι από το θείο του, αλλά το αγωνιστικό ντεμπούτο του το έκανε το 2004 στο πρωτάθλημα Formula BMW UK. Το 2005 ο Bruno αγωνιζόταν στη βρετανική F3, τερματίζοντας στην τρίτη θέση, ενώ την επόμενη σεζόν αγωνίστηκε στο GP2 το 2007 με την Arden International. Τερμάτισε τέταρτος στο ντεμπούτο του και σημείωσε την πρώτη του νίκη στην μεγάλη κούρσα στην Ισπανία. Υπέγραψε στην iSport International το 2008, ενώ για λίγο έχασε τον τίτλο μετά την εξασφάλιση δύο νικών, έξι θέσεων στο βάθρο και τρεις pole positions.

Το 2008, ο Bruno είχε την πρώτη του γεύση από Formula 1, ενώ το 2010 κάνει το ντεμπούτο του με τη νεοσύστατη ομάδα της Hispania Racing. Το 2011 ξεκίνησε τη σεζόν ως επίσημος οδηγός με τη Lotus Renault GP, πριν αντικαταστήσει το Nick Heidfeld. Την επόμενη χρονιά μετακόμισε στη Williams πριν από τη μετάβαση στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA με την Aston Martin.

Jarno Trulli

Ο Jarno Trulli είναι ένας από τους πιο έμπειρους οδηγούς στην ιστορία της Formula 1, που αγωνίστηκε σε 256 Grand Prix. Είναι επίσης επιχειρηματίας σε διάφορους τομείς, όπως σε ιταλικό κρασί και το real estate. Με αυτό το επιχειρηματικό πνεύμα ο Jarno εισήλθε στη Formula E και αντιμετωπίζει τη μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής του, οδηγώντας για μια καινούργια ομάδα.

Ο Trulli ξεκίνησε από τα καρτ ως νεαρός και κέρδισε πολυάριθμους τίτλους συμπεριλαμβανομένου του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, της Βόρειας Αμερικής και τρία πρωταθλήματα Ιταλίας. Ο Trulli κέρδισε έναν τίτλο στη Formula 1 με την Minardi το 1997, πριν από τη μετάβαση στα μέσα της σεζόν για να αντικαταστήσει τον Olivier Panis. Μετά από μια σειρά ετών με την Toyota, ο Trulli μετακόμισε στη Lotus Racing, όπου και θα τελειώσει την καριέρα του στην Formula 1.

Michela Cerruti

Ο πατέρας της, Aldo Cerruti, επίσης γνωστός ως “Baronio”, ήταν ένας οδηγός που λάμβανε νίκες στα πρωταθλήματα αυτοκινήτων τουρισμού στη δεκαετία του 1970 και πιο πρόσφατα το 2009 με τη νίκη στον τίτλο ιταλικό πρωτάθλημα GT στο τιμόνι μιας Ferrari F430. Ακολουθώντας τα βήματα του πατέρα της, η Michela έκανε το ντεμπούτο της, το 2008, στο ιταλικό πρωτάθλημα Touring Endurance (CITE), στην κατηγορία των 2000 κ.εκ.

Μετά το ντεμπούτο της, η καριέρα της Michela είναι γεμάτη επιτυχίες. Το 2011 κατέκτησε το υψηλότερο βάθρο που έχει βρεθεί ποτέ γυναίκα στο διαγωνισμό Superstars Series και το 2012 έγινε επίσημη οδηγός της ομάδας BMW Italia (Z4 GT3) με το δίδυμο της Cerruti – Liberati  να λαμβάνει τη νίκη κατά τη διάρκεια του δεύτερου γύρου της σειράς Mugello. Η Michela είναι η πρώτη γυναίκα που τερμάτισε πρώτη στη γενική κατάταξη. Το 2013, μετά από ένα βάθρο στο Mugello και μία pole position στο Spielberg, κέρδισε στην Imola.

fe 9Venturi

Έχοντας τη βάση στο Μονακό, η νέα Venturi Formula E, ιδρύθηκε από κοινού με τους Leonardo Di Caprio, Gildo Pallanca Pastor, ιδρυτή του Venturi Automobiles, το Bert Hedaya και Francesco Costa. Η ομάδα επικεντρώνεται γύρω από το βραβευμένο ηθοποιό Leonardo Di Caprio και τη Venturi Automobiles, έναν ηγέτη στης υψηλής απόδοσης στα ηλεκτρικά οχήματα

Nick Heidfeld

Ο Nick Heidfeld ξεκίνησε τα καρτ σε ηλικία 8 ετών πριν μεταπηδήσει στα μονοθέσια, κυριαρχώντας στη γερμανική Formula Ford 1600 series κερδίζοντας 8 από τους 9 αγώνες από στην παρθενική του σεζόν, ενώ το επόμενο έτος κατέκτησε τον τίτλο στο γερμανικό Formula Ford 1800 Πρωτάθλημα.

Μετά την επιτυχία του στις junior κατηγορίες ο Heidfeld προχώρησε στη γερμανική Formula 3 και F3000, όπου κέρδισε 2 πρωταθλήματα  πριν από το ντεμπούτο στη Formula 1 για το Prost GP. Στη δεύτερη σεζόν πήγε στη Sauber, όπου συνεργάστηκε με τον Kimi Raikkonen. Μετά από θητείες στις Williams F1 και BMW Sauber Team, ο Heidfeld έγινε τακτικός στο βάθρο, φτάνοντας συνολικά 259 πόντους.

 

Stephane Sarrazin

Ο Stephane Sarrazin είναι γνωστός ως οδηγός με μεγάλη ευελιξία, αγωνιζόμενος σε ένα ευρύ φάσμα κατηγοριών του μηχανοκίνητου αθλητισμού σε όλη τη σταδιοδρομία του. Ο Γάλλος πήρε μαθήματα καρτ από τον πατέρα του, ο οποίος ήταν ένας παθιασμένος λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Κατά τα πρώτα χρόνια του, κατέκτησε δύο τίτλους στα καρτ και προχώρησε στα μονοθέσια, όπου έγινε πρωταθλητής με τη γαλλική Formula Renault το 1994. Έχοντας μετακινηθεί μέσα σε αγώνες αντοχής, ο Sarrazin εντάχθηκε στην κατηγορία LMP1 και ανταγωνίστηκε στο 24 Hour Le Mans με Peugeot.

fe 10Virgin Racing

Η Virgin είναι η εταιρεία που συνδέεται στενά με την τεχνολογία και την καινοτομία, είναι παθιασμένη με την ανάπτυξη πρωτοποριακής τεχνολογίας που μπορεί να τεθεί σε εμπορική χρήση, στην περίπτωση της Formula E, με άμεσο αντίκτυπο στα αυτοκίνητα στο δρόμο. Η Formula Virgin Racing Team E διευθύνεται από τον επικεφαλής της ομάδας Alex Tai, ο οποίος έχει εμπλακεί άμεσα σε μια σειρά από πρωτοποριακά έργα υψηλής τεχνολογίας στον τομέα των αερομεταφορών, το διάστημα και πιο πρόσφατα, αγωνιστικά, μαζί με τον Sir Richard Branson.

Jaime Alguersuari

Ο Jaime Alguersuari ξεκίνησε σε ηλικία 8 ετών στην Ισπανία και έγινε ο νεότερος οδηγός σε αγώνα στην Formula 1, ακολουθώντας τα χνάρια του Fernando Alonso. Μετά την επιτυχία στη Formula Junior και τη Renault, ο Ισπανός μετακόμισε στη βρετανική Formula 3 το 2008, και για ακόμη μια φορά γίνεται ο νεότερος οδηγός που θα πάρει το πρωτάθλημα στο ντεμπούτο του, εξασφαλίζοντας πέντε νίκες και κερδίζοντας το τεστ με τη Red Bull.

Την επόμενη χρονιά αγωνίστηκε στη Formula Renault 3.5 Series, αλλά κλήθηκε να αντικαταστήσει τον Sebastien Bourdais στην Toro Rosso από το Ουγγρικό Grand Prix και μετά.

Sam Bird

Ο Sam Bird εμφανίστηκε στα καρτ το 2002 ενώ μετά την θητεία του εκεί κέρδισε μια υποτροφία για να αγωνιστεί στην εναρκτήρια εποχή της Formula BMW με την Carlin Motorsport. Τελείωσε τη χρονιά με τρεις νίκες και τερμάτισε ως ένας από τους κορυφαίους οδηγούς.

Το όνομά του εμφανίστηκε επίσης στη λίστα για τη McLaren στο Autosport BRDC Young Driver. Μετά από πολλά χρόνια στη Formula Renault και βρετανική F3, ο Bird αναλαμβάνει καθήκοντα δοκιμαστή οδηγού για τη Williams F1 εστιάζοντας στην αεροδυναμική εξέλιξη και πρόσφατα αγωνίστηκε στο GP2.