Το γαλλικό μοντέλο θα διαθέτει μεγάλη γκάμα επιλογής κινητήρων για όλα τα βαλάντια. Η βασική έκδοση θα αποτελείται από τον 3κύλινδρο turbo e–THP κινητήρα χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 110 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 20,9 κιλά. Το 0-100 γίνεται σε 11”, ενώ η μέση κατανάλωση είναι 4,4 λίτρα/100χλμ, με τις εκπομπές ρύπων να μην ξεπερνούν τα 104 γρ/χλμ. Η βασική έκδοση του κινητήρα συνεργάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και είναι τεχνολογίας Euro 6 με σύστημα Start & Stop.
Με τον ίδιο κινητήρα υπάρχει και μια πιο ισχυρή έκδοση με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 130 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 23,4 κιλά. Το 0-100 γίνεται σε 10”, ενώ η μέση κατανάλωση ανέρχεται σε 4,6 λίτρα/100χλμ και οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 107 γρ/χλμ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με το αυτόματο ίδιων ταχυτήτων.
Εκτός του turbo κινητήρα των 1,2 λίτρων, θα υπάρχει και ο ατμοσφαιρικός VTi ίδιας χωρητικότητας με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 82 ίππους, την κατανάλωση να είναι 5 λίτρα/100χλμ και τις εκπομπές ρύπων να φτάνουν τα 114 γρ/χλμ. Το 0-100 γίνεται σε 13,3”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 172 χλμ/ώρα, συνδυαζόμενο με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων.
Από πλευράς πετρελαίου θα υπάρξει μία έκδοση με τον κινητήρα Blue HDi χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 120 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 30,6 κιλά. Συνδυαζόμενο με το μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων η κατανάλωση δεν ξεπερνά τα 3,1 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων αγγίζουν μόλις τα 82 γρ/χλμ. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε 10”, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 190 χλμ/ώρα. Για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει και ο δίλιτρος turbo diesel κινητήρας που όμως για τα σημερινά δεδομένα της φορολόγησης είναι απαγορευτικός.
Το νέο Peugeot 308 από τη νέα χρονιά θα αρχίσει να δέχεται παραγγελίες και η έλευσή του στην ελληνική αγορά αναμένεται να γίνει το Φεβρουάριο του 2014 το αργότερο.