Το Touareg, το γνωστό SUV της Volkswagen, απέκτησε νέο σχεδιασμό και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, στην Κίνα. Η ανανεωμένη εμφάνιση, η τεχνολογική εξέλιξη, άλλα και η βελτίωση στον τομέα της κατανάλωσης καυσίμου, αποτελούν τα βασικά στοιχεία που θα κάνουν το Touareg πιο ανταγωνιστικό από ποτέ.
Τα μεγαλύτερα εμπρός φωτιστικά σώματα, με στάνταρ το σύστημα bi-xenon, περιβάλλουν τη νέα γρίλια, η όποια διαθέτει πλέον τέσσερα αντί για δυο οριζόντια πτερύγια. Προσθέτοντας στα παραπάνω και το νέο προφυλακτήρα, έχουμε την πλήρη λίστα των εξωτερικών επεμβάσεων, οι οποίες προσφέρουν στο Touareg μια πιο φαρδιά εμφάνιση στο εμπρός μέρος.
Η τάση, για τη δημιουργία ενός φαρδύτερου αμαξώματος ακολουθείται και στο πίσω μέρος. Ο νέος προφυλακτήρας φιλοξενεί τον ανανεωμένο διαχυτη, ο οποίος βρίσκεται ανάμεσα από τις δυο διπλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ η εμφάνιση συμπληρώνεται από τα πίσω φώτα ομίχλης τεχνολογίας LED. Την ανανέωση της εξωτερικής εμφάνισης ολοκληρώνουν τα νέα καπάκια των πλευρικών καθρεπτών, η νέα σειρά ζαντών αλουμινίου, καθώς και τα νέα χρώματα στα οποία θα διατίθεται πλέον το Touareg.
Στο εσωτερικό του Touareg, οι αλλαγές δεν είναι αρκετές, ωστόσο η ανανέωση γίνεται εύκολα αντιληπτή μέσα από τα νέα χρώματα, στα οποία διατίθενται το δέρμα που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό. Επίσης, αλλάζει ο φωτισμός του εσωτερικού, αλλά και μερικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες.
Οι Γερμανοί έδωσαν ιδιαίτερη βάση στον τομέα της τεχνολογίας, με το Touareg να εφοδιάζεται με νέα συστήματα, όπως τα bi-xenon φώτα, το σύστημα αυτομάτου φρεναρίσματος για την αποφυγή σύγκρουσης αλλά και η επιλογή coasting του κιβωτίου 8 σχέσεων, με το οποίο έχει εφοδιαστεί το γερμανικό SUV. Σημαντικό ρολό πρόκειται να παίξει και το σύστημα Automatic Distance Control, το οποίο είναι εξαιρετικά χρήσιμο κατά την οδήγηση στην πόλη. Μέσω μιας σειράς αισθητήρων, το ADC μπορεί να αναγνωρίσει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και να αναπτύξει ή να μειώσει ταχύτητα αυτόματα ανάλογα με τις υπάρχουσες συνθήκες.
Όπως αναφέραμε χάρη στην εξαιρετική οικονομία καυσίμου, το νέο Touareg θα θέσει ψηλά τον πήχη του ανταγωνισμού στην κατηγόρια του. Ο χωρητικότητας 3.000 κ.εκ. V6 TDI κινητήρας, εξακολουθεί να αποδίδει 204 ίππους, ενώ η έκδοση των 245 ίππων πλέον θα αποδίδει 254. Εξαιτίας της χρήσης ελαστικών χαμηλών τριβών, του συστήματος Start & Stop του νέου καταλύτη, που χρησιμοποίει το AdBlue για περαιτέρω μείωση ρύπων αλλά και του συστήματος ανάκτησης ηλεκτρικής ενέργειας, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων έχουν μειωθεί σε επίπεδα τέτοια, που ο κινητήρας ανήκει στην κατηγόρια Euro 6. Πιο αναλυτικά, η μέση κατανάλωση της έκδοσης με τους 204 ίππους, με βάση τον κατασκευαστή είναι 5,4 λίτρα/100χλμ, ενώ ο ποσότητα CO2 που εκπέμπεται είναι μόλις 174 γρ/χλμ. Η μεγαλύτερη έκδοση με τη μέγιστη ισχύ των 258 ίππων, όπως είναι φυσιολογικό καταναλώνει μεγαλύτερη ποσότητα καύσιμου, με την μέση κατανάλωση να φτάνει τα 5,6 λίτρατ/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 178 γρ/χλμ.
Στη Μεγάλη Βρετανία, οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν τον Αύγουστο, με τις πρώτες παραδόσεις να υπολογίζονται περίπου το Νοέμβριο. Παρά τα στοιχεία που δόθηκαν από τους Γερμανούς, το νέο Touareg δεν αποκαλύφθηκε το ποτέ θα κάνει την εμφάνιση του στην χωρά μας, παρόλα αυτά από τα μέχρι τώρα στοιχεία αναμένεται περίπου την Άνοιξη του 2015.
Κείμενο: Δημήτρης Τσιάρας