Η Διεθνής Έκθεση της Γενεύης μετράει αντίστροφα για την έναρξή της, αφού απομένουν μόλις δύο ημέρες να ανοίξει τις πύλες της για το κοινό, ωστόσο η γερμανική Volkswagenτελευταία στιγμή ανακοίνωσε πως εκεί θα παρουσιάσει το νέο T–ROC. Πρόκειται για ένα νέο SUV μικρότερο από το Tiguan και μεγαλύτερο από τo νέο Taigun που είδαμε στην Ινδία (www.onlydriving.gr/volkswagen-taigun). Το T–ROC πήρε την ονομασία του από το T που χρησιμοποιείται σε όλα τα SUV της γερμανικής εταιρείας, ενώ το ROC του αποδίδεται, αφού τα βραχώδη μονοπάτια φαίνεται ότι θα αποτελούν τη βασική διαδρομή του.
Το νέο SUV θα είναι ένα δίθυρο τετραθέσιο μοντέλο, το οποίο θα συνδυάζει ένα όχημα για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και την ευελιξία ενός μοντέλου για έκτος δρόμου διαδρομές. Το νέο T–ROC έχει μήκος 4,17 μέτρα, πλάτος 1,83 και ύψος 1,50 μέτρα. Το μεταξόνιο είναι 2,59 μέτρα, ενώ το συνολικό βάρος ανέρχεται σε 1.420 κιλά. Εξωτερικά, από τα σκίτσα που διέρρευσαν, ξεχωρίζει η εντυπωσιακή μάσκα με τα φώτα ημέρας και τους LED προβολείς, ενώ στο πίσω μέρος και εδώ τον πρώτο λόγο έχουν τα φωτιστικά σώματα, ενώ την εξωτερική εμφάνιση κλείνουν οι ζάντες αλουμινίου 19” με διαστάσεις ελαστικών 245/45.
Το αξιοσημείωτο είναι πως και εμπρός και πίσω υπάρχουν κάμερες για μεγαλύτερη ασφάλεια, προβάλλοντας εικόνες από το δρόμο στην κεντρική κονσόλα, βοηθώντας έτσι τον οδηγό να αποφύγει λακκούβες ή όποιο άλλο επικίνδυνο αντικείμενο μπορεί να προκαλέσει ζημιά στο αμάξωμα. Εσωτερικά διατίθεται πλήρως ψηφιακό ταμπλό, το οποίο συνεργάζεται με την οθόνη αφής μεγέθους 12,3”, προσφέροντας όλες τις απαραίτητες πληροφορίες του αυτοκινήτου στον οδηγό.
Τρεις είναι οι τρόποι επιλογής οδήγησης που προσφέρονται στον οδηγό Road, Offroad και Snow. Επίσης προσφέρεται το σύστημα εκκίνησης σε ανηφόρα, κάνοντας έτσι πιο άνετο το ξεκίνημα του οχήματος σε δύσκολες καταστάσεις. Μηχανικά το T–ROC θα τροφοδοτηθεί από ένα turbo-diesel κινητήρα με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 184 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 38,3 κιλά. Το 0-100 γίνεται σε 6,9”, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 210 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με τον κατασκευαστή είναι 4,9 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 129 γρ/χλμ. Τέλος, ο κινητήρας συνδυάζεται με το DSG κιβώτιο 7 σχέσεων και το σύστημα all-wheel-drive 4MOTION.