Οι Γερμανοί της Volkswagen προτίμησαν να κάνουν την παρουσίαση του ανανεωμένου Polo στην αμερικάνικη ήπειρο. Ο λόγος δεν είναι άλλος από την προώθηση του μικρού μοντέλου στην Αμερική. Αν και οι Αμερικάνοι δεν είναι των μικρών αυτοκινήτων, το Polo τους έχει κερδίσει, αφού καταλαμβάνει ένα σημαντικό μερίδιο της αγοράς. Το νέο Polo έχει μήκος 3,97 μέτρα, πλάτος 1,68 και ύψος 1,45. 

Εξωτερικά επανασχεδιάστηκαν οι προφυλακτήρες, μεγάλωσαν οι αεραγωγοί και τοποθετήθηκαν νέα LED φωτιστικά σώματα, καθώς και νέες ζάντες αλουμινίου 15, 16 και 17”. Επίσης, προσφέρεται με οκτώ νέα χρώματα, Pure White, Sky Grey, Blue Silk Metallic, Sunset Red Metallic, Corn Flower Blue, Clear Water Blue Metallic, Orange Metallic και Titanium Beige Metallic.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα διάταξη των οργάνων, η κεντρική κονσόλα και το νέο τριάκτινο τιμόνι. Επίσης, διατίθεται οθόνη αφής 6,5”, καθώς και σύνδεση για SD card, Bluetooth, iPod και AUX. Στον εξοπλισμό επιπλέον όλων τον παραπάνω προσφέρεται κλιματισμός, αισθητήρες παρκαρίσματος και πίσω φιμέ τζάμια.

Στο δρόμο, το ανανεωμένο Polo θα είναι αρκετά θαρραλέο, καθώς διαθέτει ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ με δύο επιλογές (Normal, Sport), προσφέροντας μεγαλύτερη ασφάλεια. Επιπλέον προσφέρει ηλεκτρο-μηχανικό σύστημα διεύθυνσης, cruise control, Front Assist, πέδηση έκτακτης ανάγκης, καθώς και μια σειρά από άλλα χαρακτηριστικά ασφάλειας. Στο εσωτερικό χρησιμοποιήθηκαν νέα υλικά και πιο σύγχρονα συστήματα ήχου και πλοήγησης, τα οποία ξεχωρίζουν στην κεντρική οθόνη του ταμπλό. 

Μηχανικά οι άνθρωποι της Volkswagen επέλεξαν να το τροφοδοτήσουν με μικρά σύνολα κινητήρων τριών επιλογών, δύο βενζίνης και μια πετρελαίου. Βασική έκδοση θα αποτελέσει ο νέος 3κύλιδρος κινητήρας χωρητικότητας 1 λίτρου. Θα ακολουθεί ο 4κύλιδρος κινητήρας χωρητικότητας 1,2 λίτρων και τη γκάμα συμπληρώνει ο 3κύλιδρος πετρελαιοκινητήρας χωρητικότητας 1,4 λίτρων. Οι ιπποδυνάμεις των κινητήρων βενζίνης θα είναι τέσσερις διαφορετικές 60, 75, 90 και 110 ίππων, ενώ του πετρελαίου τρεις 75, 90 και 105 αντίστοιχα. Η μέση κατανάλωση θα κυμαίνεται από 4,6 έως 5,5 λίτρα/100χλμ για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις, ενώ αυτές του πετρελαίου από 3,4 έως 4,3 λίτρα/100χλμ., ανάλογα την έκδοση, με τις εκπομπές ρύπων να ανέρχονται από 82 έως 113 γρ/χλμ και πάλι ανάλογα την έκδοση. Όλα τα σύνολα θα συνδυάζονται, είτε με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 ή 6 σχέσεων, είτε με το αυτόματο διπλού συμπλέκτη. 

Αργότερα αναμένεται να υπάρξει και το νέο Polo Blue Motion TDI, η κατανάλωση του οποίου σύμφωνα με τον κατασκευαστή θα είναι 3,2 λίτρα/100χλ, ενώ οι εκπομπές ρύπων δε θα ξεπερνούν τα 82 γρ/χλμ. Φυσικά δε θα λείψει και η γρήγορη έκδοση Blue GT με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 150 ίππους, ενώ θα υπάρχει και η GTI με τους 192.

Το νέο Polo θα το δούμε αρχικά στη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία μέσα στον Απρίλιο και αργότερα στις υπόλοιπές ευρωπαϊκές χώρες, καθώς και την Αμερική. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Αύγουστο, με την τιμολογιακή πολιτική να μην έχει ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να είναι περίπου η ίδια με το απερχόμενο μοντέλο.