Το μπροστινό μέρος του Levorg διαθέτει το ενιαίο μοτίβο σχεδιασμού της Subaru, με την εξάγωνη μάσκα, ενώ το σχήμα των νέων προβολέων “Hawkeye” βοηθά να τονιστεί το χαμηλό και πιο φαρδύ αμάξωμα. Στο νέο Subaru Levorg έχει γίνει εκτεταμένη χρήση χάλυβα υπερυψηλής αντοχής για εξοικονόμηση βάρους και μεγαλύτερη ακαμψία του αμαξώματος. Επίσης, ένα ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης μαζί με το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι επιτρέπουν την άμεση αντίδραση στις εντολές του οδηγού ακόμα και σε αντίξοες συνθήκες με υψηλά όρια ταχύτητας.
Σε επίπεδο ασφάλειας το Levorg διαθέτει το σύστημα Symmetrical All-Wheel-Drive της Subaru και το Vehicle Dynamics Control (VDC), το οποίο εξασφαλίζει την αύξηση της ροπής για την αποφυγή κινδύνων. Εκτός τα συστήματα όμως υπάρχουν νέες δομές ασφαλείας για το καπό και την ευρύτερη περιοχή του αμαξώματος με νέα υλικά απορρόφησης στο χώρο του κινητήρα, βελτιώνοντας περαιτέρω τις επιδόσεις στα crash tests καθώς και στην ασφάλεια και την προστασία των πεζών. Το Levorg επίσης, διαθέτει μια νέα τεχνολογία ασφαλείας που προορίζεται μελλοντικά για όλα τα μοντέλα Subaru, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος Assist, το οποίο παρέχει βοήθεια στο σύστημα διεύθυνσης, εφόσον αυτό προβλέψει μια σύγκρουση, το οποίο περιορίζει την απόδοση του κινητήρα, για να μην υπάρξουν ανεπιθύμητες ενέργειες.
Μηχανικά θα προσφέρεται με δύο νέες εκδόσεις κινητήρων. Η μία είναι ο Boxer κινητήρας άμεσου ψεκασμού χωρητικότητας 1,6 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 168 ίππους και η ροπή τα 23 κιλά. Η άλλη επιλογή είναι ο ισχυρότατος Boxer χωρητικότητας 2 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 296 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 40,2 κιλά. Και οι δύο κινητήρες συνδυάζονται με το 8τάχυτο Linear tronic CVT κιβώτιο ταχυτήτων της Subaru.
Η έκδοση παραγωγής είναι προγραμματισμένη για την άνοιξη του 2014 αρχικά στην ιαπωνική αγορά, ενώ μέχρι το καλοκαίρι του 2014 θα αρχίσει η διάθεση του και στην Ευρώπη.