Για τον κινητήρα δεν έχουμε να προσθέσουμε πολλά, εκτός από το ότι διαθέτει 4 κυλίνδρους, σε αντίθεση με τους υπερσυμπιεστές, στους οποίους θα αναφερθούμε πιο αναλυτικά. Γιατί τρεις λοιπόν; Η απάντηση είναι απλή. Εξάλειψη του turbo lag. Τα δύο turbo που λειτουργούν παράλληλα προσφέρουν το συμπιεσμένο αέρα στους κυλίνδρους, γεγονός που δεν ισχύει και για τον τρίτο. Ο ηλεκτρικός κομπρέσορας που κλείνει την τριπλέτα των υπερσυμπιεστών, χρησιμοποιείται για να ενισχύσει και να κάνει ταχύτερη την λειτουργία των άλλων δύο. Με τον τρόπο αυτό ο κινητήρας αποκτά ένα δυναμισμό κατά την λειτουργία του, ενώ ταυτόχρονα μειώνεται στο ελάχιστο ο χρόνος απόκρισης.
Σε αυτό το γεγονός στάθηκε και ο αντιπρόεδρος του τμήματος εξέλιξης κινητήρων του Volvo Group, Michael Fleiss, ο οποίος τόνισε πως η χρήση ενός μεγάλου turbo που αποτελεί και λύση για τους περισσότερους ανταγωνιστές της Volvo, ναι μεν προσφέρει μεγάλη αύξηση της ιπποδύναμης, ωστόσο η αργή απόκριση του κινητήρα μειώνει κατά πολύ το όφελος.
Η εξέλιξη αυτού του μηχανικού συνόλου από τους ανθρώπους της Volvo κέντρισε το ενδιαφέρον σε πολλές εταιρίες που συνεργάζονται με τον όμιλο, όπως η AVL, η Denso και η Volvo Polestar Racing, οι οποίες βοήθησαν από τα πρώτα στάδια αυτού του εγχειρήματος, προσφέροντας την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που κατέχουν.
Δημήτρης Τσιάρας