Η μεγάλη αλλαγή έγκειται στην ιπποδύναμη, η οποία αναμένεται να φτάσει τους 395 ίππους, από 325 που είναι σήμερα. Πιο συγκεκριμένα ο Matthias Müller δήλωσε “Θα συνεχίσουμε τη στρατηγική και την ανάπτυξη ενός νέου 4κύλινδρου boxer κινητήρα, ο οποίος θα τροφοδοτήσει την επόμενη γενιά των Boxster και Cayman”.
Έκτος όμως της μεγαλύτερης ιπποδύναμης αναμένεται να αυξηθεί η μέγιστη ροπή, αλλά ταυτόχρονα να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές ρύπων. Ακόμα είναι άγνωστο το πότε θα δούμε το νέο κινητήρα, αλλά είμαστε σίγουροι πως ένας τέτοιος κινητήρας θα αλλάξει τα δεδομένα της γερμανικής εταιρείας.