Συνδυάζοντας χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, το σύστημα EyeSight της Subaru αποτελεί μια από τις πιο προσιτές τεχνολογίες αποφυγής σύγκρουσης που διατίθενται στην αγορά των ΗΠΑ. Η έρευνα δείχνει ότι 9 από τους 10 πελάτες της Subaru που αγόρασαν το σύστημα θα το συνιστούσαν και περισσότεροι από τους μισούς είπαν ότι το σύστημα τους βοήθησε να αποφύγουν ένα ατύχημα. Επίσης αργότερα μέσα στο έτος κάνουν ντεμπούτο σε μοντέλα της Subaru τρείς ακόμα επιπρόσθετες τεχνολογίες αυτή της αποφυγής τυφλού σημείου, η βοήθεια αλλαγής λωρίδας και ο αισθητήρας προειδοποίησης όταν πλησιάζει όχημα από πίσω. Όλα αυτά τα συστήματα θα εισέρθουν στη γραμμή παραγωγή της Subaru αρχίζοντας από το 2014.
Το νέο σύστημα Eyesight χρησιμοποιεί δυο έγχρωμες κάμερες που αναπτύχθηκαν από τη Subaru και λειτουργεί πιο ομαλά έχοντας γρηγορότερο χρόνο αντίδρασης. Βρίσκεται τοποθετημένο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου στο άνω άκρο του παρμπρίζ και το περίβλημά του έχει γίνει 15% μικρότερο. Τοποθετώντας το σύστημα στο εσωτερικό του οχήματος μειώνεται η πιθανότητα για βλάβη που θα μπορούσε να προκληθεί από συστήματα τοποθετημένα στον προφυλακτήρα. Το EyeSight επεξεργάζεται στερεοφωνικά τις εικόνες προκειμένου να προσδιορίσει τα οχήματα που κινούνται μπροστά, καθώς και τα εμπόδια, τις λωρίδες κυκλοφορίας και άλλα αντικείμενα. Οι πληροφορίες του βίντεο αναμεταδίδονται στον υπολογιστή, ο οποίος συνδέεται με το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου και τον ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού. Το EyeSight είναι ικανό να ανιχνεύει πεζούς στην πορεία του οχήματος και ενεργοποιείται προκειμένου να μετριαστούν ή ακόμα και να αποφευχθούν οι συγκρούσεις. Υπό συγκεκριμένες συνθήκες είναι ικανό να φέρει το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση, αποφεύγοντας έτσι μια σύγκρουση.
Οι προειδοποιήσεις απόκλισης από τη λωρίδας κυκλοφορίας παρακολουθούνται από το σύστημα των λωρίδων κυκλοφορίας ανιχνεύοντας εάν το αυτοκίνητο αρχίσει να κινείται εκτός της προβλεπόμενης γραμμής χωρίς να χρησιμοποιηθεί το φλας ενημέροντας τον οδηγό μέσω ηχητικού σήματος ή εάν αρχίσει να κινείται στη Λ.Ε.Α., χρησιμοποιώντας ωστόσο το φλας, η προειδοποίηση ακυρώνεται.
Το προσαρμοζόμενο Cruise Control προορίζεται για χρήση αυτοκινητοδρόμων και μπορεί να διατηρήσει απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Το Adaptive Cruise Control λειτουργεί από τα 1 έως τα 150 χλμ/ώρα και μπορεί να φέρει πλήρως το όχημα σε στάση, αν το σύστημα ανιχνεύσει προπορευόμενο όχημα . Ως πρόσθετη ευκολία, το Adaptive Cruise Control βοηθά τον οδηγό μέσα στην κίνηση για να διατηρείται η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
Το σύστημα αλλαγής λωρίδας προειδοποιεί τον οδηγό για ένα αυτοκίνητο που κινείται γρήγορα σε κάποια από τις δυο πλευρές του αυτοκινήτου, αναβοσβήνοντας μόνο μια προειδοποίηση στον πλαϊνό καθρέπτη όταν ενεργοποιείται η ένδειξη διαθέτοντας εμβέλεια 70 μέτρων.
Ο αισθητήρας προειδοποίησης Rear Cross Traffic Alert ενεργοποιείται στην περίπτωση που πλησιάζει όχημα σε μια από τις δυο πίσω πλευρές, όπως για παράδειγμα στην αναστροφή έξω από ένα χώρο παρκαρίσματος ή σε κάποιο εμπορικό κέντρο. Το ραντάρ σαρώνει σε απόσταση 70 μέτρων σε κάθε πλευρά του οχήματος για ανίχνευση αυτοκινήτου που πλησιάζει και ενεργοποιεί μια προειδοποιητική λυχνία στο ταμπλό.