Η Subaru ανακοίνωσε το ξεκίνημα μιας νέας έκδοσης του δημοφιλούς συστήματος EyeSight για την υποστήριξη του οδηγού. Το νέο αυτό σύστημα διαθέτει πλέον έγχρωμες κάμερες που δίνουν περίπου 40% ευρύτερο φάσμα ανίχνευσης σε πλήρη λειτουργία, όταν η ταχύτητα διαφέρει μεταξύ του αυτοκινήτου που είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Eyesight σε σχέση με εκείνο που δεν το διαθέτει. Το σύστημα Eyesight αυτής της γενιάς έχει κερδίσει την υψηλότερη βαθμολογία που έχει δοθεί από το Ινστιτούτο Ασφαλείας Αυτοκινητοδρόμων (IIHS), όταν διεξήγαγε την πρώτη δοκιμή τεχνολογίας αποφυγής ατυχήματος την περασμένη χρονιά.
Συνδυάζοντας χαρακτηριστικά ασφάλειας και άνεσης, το σύστημα EyeSight της Subaru αποτελεί μια από τις πιο προσιτές τεχνολογίες αποφυγής σύγκρουσης που διατίθενται στην αγορά των ΗΠΑ. Η έρευνα δείχνει ότι 9 από τους 10 πελάτες της Subaru που αγόρασαν το σύστημα θα το συνιστούσαν και περισσότεροι από τους μισούς είπαν ότι το σύστημα τους βοήθησε να αποφύγουν ένα ατύχημα. Επίσης αργότερα μέσα στο έτος κάνουν ντεμπούτο σε μοντέλα της Subaru τρείς ακόμα επιπρόσθετες τεχνολογίες αυτή της αποφυγής τυφλού σημείου, η βοήθεια αλλαγής λωρίδας και ο αισθητήρας προειδοποίησης όταν πλησιάζει όχημα από πίσω. Όλα αυτά τα συστήματα θα εισέρθουν στη γραμμή παραγωγή της Subaru αρχίζοντας από το 2014.
Το νέο σύστημα Eyesight χρησιμοποιεί δυο έγχρωμες κάμερες που αναπτύχθηκαν από τη Subaru και λειτουργεί πιο ομαλά έχοντας γρηγορότερο χρόνο αντίδρασης. Βρίσκεται τοποθετημένο στο εσωτερικό του αυτοκινήτου στο άνω άκρο του παρμπρίζ και το περίβλημά του έχει γίνει 15% μικρότερο. Τοποθετώντας το σύστημα στο εσωτερικό του οχήματος μειώνεται η πιθανότητα για βλάβη που θα μπορούσε να προκληθεί από συστήματα τοποθετημένα στον προφυλακτήρα. Το EyeSight επεξεργάζεται στερεοφωνικά τις εικόνες προκειμένου να προσδιορίσει τα οχήματα που κινούνται μπροστά, καθώς και τα εμπόδια, τις λωρίδες κυκλοφορίας και άλλα αντικείμενα. Οι πληροφορίες του βίντεο αναμεταδίδονται στον υπολογιστή, ο οποίος συνδέεται με το σύστημα πέδησης του αυτοκινήτου και τον ηλεκτρονικό έλεγχο του γκαζιού. Το EyeSight είναι ικανό να ανιχνεύει πεζούς στην πορεία του οχήματος και ενεργοποιείται προκειμένου να μετριαστούν ή ακόμα και να αποφευχθούν οι συγκρούσεις. Υπό συγκεκριμένες συνθήκες είναι ικανό να φέρει το αυτοκίνητο σε πλήρη στάση, αποφεύγοντας έτσι μια σύγκρουση.
Το σύστημα EyeSight ενσωματώνει το προσαρμοζόμενο cruise control, το σύστημα πέδησης πριν από σύγκρουση και την προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας του οχήματος. Σε σχετικές ταχύτητες κάτω των 50 χιλιομέτρων, το EyeSight‘s Pre–Collision Braking System μπορεί να ανιχνεύσει οχήματα στην πορεία του αυτοκινήτου και εάν ο οδηγός δε φρενάρει, το σύστημα ενεργοποιείται επιβραδύνοντας το όχημα. Το σύστημα Pre–Collision Braking είναι πάντα στο παρασκήνιο για να λειτουργήσει ως ένα δεύτερο ζευγάρι μάτια για τον οδηγό. Μπορεί επίσης να απενεργοποιηθεί προσωρινά για off–road οδήγηση.
Οι προειδοποιήσεις απόκλισης από τη λωρίδας κυκλοφορίας παρακολουθούνται από το σύστημα των λωρίδων κυκλοφορίας ανιχνεύοντας εάν το αυτοκίνητο αρχίσει να κινείται εκτός της προβλεπόμενης γραμμής χωρίς να χρησιμοποιηθεί το φλας ενημέροντας τον οδηγό μέσω ηχητικού σήματος ή εάν αρχίσει να κινείται στη Λ.Ε.Α., χρησιμοποιώντας ωστόσο το φλας, η προειδοποίηση ακυρώνεται.
Το προσαρμοζόμενο Cruise Control προορίζεται για χρήση αυτοκινητοδρόμων και μπορεί να διατηρήσει απόσταση ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα. Το Adaptive Cruise Control λειτουργεί από τα 1 έως τα 150 χλμ/ώρα και μπορεί να φέρει πλήρως το όχημα σε στάση, αν το σύστημα ανιχνεύσει προπορευόμενο όχημα . Ως πρόσθετη ευκολία, το Adaptive Cruise Control βοηθά τον οδηγό μέσα στην κίνηση για να διατηρείται η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα.
Το σύστημα Blind Spot Detection αφορά στην τεχνολογία υποστήριξης οδηγού αντιλαμβάνεται τα αυτοκίνητα που έρχονται στο τυφλό σημείο και στην περίπτωση που ο οδηγός έχει ανάψει το φλας, τον προειδοποιεί να μην αλλάξει λωρίδα. Ο οδηγός προειδοποιείται από ένα φως που αναβοσβήνει στον πλαϊνό καθρέπτη και η προειδοποίηση παραμένει ενεργή μέχρι το αυτοκίνητο στην παρακείμενη λωρίδα να έρθει στο οπτικό πεδίο. Η SubaruBSD χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ στο πλαϊνό και πίσω μέρος του αυτοκινήτου.
Το σύστημα αλλαγής λωρίδας προειδοποιεί τον οδηγό για ένα αυτοκίνητο που κινείται γρήγορα σε κάποια από τις δυο πλευρές του αυτοκινήτου, αναβοσβήνοντας μόνο μια προειδοποίηση στον πλαϊνό καθρέπτη όταν ενεργοποιείται η ένδειξη διαθέτοντας εμβέλεια 70 μέτρων.
Ο αισθητήρας προειδοποίησης Rear Cross Traffic Alert ενεργοποιείται στην περίπτωση που πλησιάζει όχημα σε μια από τις δυο πίσω πλευρές, όπως για παράδειγμα στην αναστροφή έξω από ένα χώρο παρκαρίσματος ή σε κάποιο εμπορικό κέντρο. Το ραντάρ σαρώνει σε απόσταση 70 μέτρων σε κάθε πλευρά του οχήματος για ανίχνευση αυτοκινήτου που πλησιάζει και ενεργοποιεί μια προειδοποιητική λυχνία στο ταμπλό.
Το EyeSight, η ανίχνευση τυφλού σημείου, η βοήθεια αλλαγής λωρίδας και η προειδοποίηση κίνησης από πίσω δεν έχουν σχεδιαστεί ως υποκατάστατα για τη δέουσα φροντίδα και προσοχή στο δρόμο. Τα συστήματα μπορεί να μην αντιδράσουν σε κάθε περίσταση. Υπάρχουν ορισμένοι λειτουργικοί περιορισμοί, όπως για παράδειγμα όταν οι καιρικές συνθήκες εμποδίζουν τις κάμερες. Ακόμα και όταν χρησιμοποιείται η προηγμένη τεχνολογία ωστόσο, ένας οδηγός με καλή όραση και την απαραίτητη προσοχή στο δρόμο αποτελεί πάντα το καλύτερο σύστημα ασφαλείας.