Η κορεάτικη Hyundai εξελίσσει το μικρό i10 με αλλαγές, τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό μέρος του αμαξώματος. Το νέο μοντέλο διαθέτει νέους προφυλακτήρες, νέα φωτιστικά σώματα που συμπληρώνονται με τα νέα φώτα ημέρας και τη νέα μάσκα της Hyundai.
Η βασική έκδοση από πλευράς εξοπλισμού περιλαμβάνει 6 αερόσακους, ESP, VSM, κεντρικό κλείδωμα, φώτα ημέρας, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, σύνδεση USB και AUX και έλεγχο πίεσης ελαστικών. Στον επιπλέον εξοπλισμό διατίθεται κλιματισμός, ηλεκτρικά πίσω παράθυρα, ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες LED φώτα ημέρας, χειριστήρια στο τιμόνι, δερμάτινο τιμόνι και επιλογέα ταχυτήτων, ρύθμιση καθ ύψος στο κάθισμα του οδηγού και ζάντες αλουμινίου 14”.
Μηχανικά η νέα γενιά του i10 θα διατίθεται με δύο βενζινοκίνητες εκδόσεις. Πρόκειται για τον 3κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1 λίτρου, με τη μέγιστη ισχύ των 66 ίππων και τη μέγιστη ροπή των 9,8 κιλών και τον 4κύλινδρο χωρητικότητας 1,2 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ των 87 ίππων και με τη μέγιστη ροπή να φτάνει τα 12,3 κιλά. Το 0-100 γίνεται σε 14,9” και 12,3” αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 155 και 175 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 6 λίτρα/100χλμ, για τον κινητήρα των 1.000 κ.εκ. και 6,5 λίτρα/100χλμ, για το κινητήρα των 1.200 κ.εκ., ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι 108 και 114 γρ/χλμ αντίστοιχα. Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με το 5άρι μηχανικό κιβώτιο και είναι τεχνολογίας Euro 5.
Το νέο μοντέλο διατίθεται ήδη στη Μεγάλη Βρετανία και η βασική έκδοση ξεκινά από 10.200€ και φτάνει τα 12.200€ για την πιο πλούσια έκδοση. Στην ελληνική αγορά αναμένεται μέσα στο μήνα, ενώ υπολογίστε περίπου 1.000€ παραπάνω την κάθε έκδοση.