Πριν δύο μήνες είδαμε στη Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης την επίσημη παρουσίαση της BMWi8 και όπως όλα δείχνουν έγινε αξιαγάπητη πριν καν βγει στην κυκλοφορία. Και το λέμε αυτό γιατί σύμφωνα με τα λόγια του Ian Robertson, υπεύθυνος παγκόσμιων πωλήσεων της BMW, το i8 πριν καν διατεθεί στο αγοραστικό κοινό έχει ήδη παραγγελίες για ένα χρόνο. Αυτό βέβαια δεν μας λέει και πολλά, διότι οι Γερμανοί δεν έχουν ανακοινώσει τα πλάνα τους ούτε και τον αριθμό που θα παραχθεί στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Λειψία.
Το γερμανικό υβριδικό ισχυρών επιδόσεων τροφοδοτείτε από ένα 3κλυλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1,5 λίτρου, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα. Μαζί με το 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο η μέγιστη απόδοση του βενζινοκινητήρα φτάνει τους 231 ίππους με την κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ αυτή του ηλεκτροκινητήρα τους 131 με κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Συνδυαστικά και με τους δύο κινητήρες η μέγιστη ισχύ φτάνει τους 362 ίππους και η μέγιστη ροπή τα 58,1 κιλά.
Όπως προαναφέραμε το πότε θα ξεκινήσουν οι παραδόσεις του νέου i8 είναι ακόμα άγνωστο με τους ανθρώπους της BMW να κρατούν ως επτασφράγιστο μυστικό το πότε θα τις δούμε να κυκλοφορούν.