Ο Vittorio Dini, διευθυντής της Ferrari Powertrain, επιβεβαίωσε ότι η Ferrari θα κινηθεί με μικρότερου κυβισμού V8 κινητήρες μέσα στα επόμενα χρόνια, όπως ακριβώς αυτός της California T 2015, αλλά και ηλεκτρικά ενισχυμένους V12, όπως συμβαίνει στη LaFerrari.
Αν και μέρος του ομίλου Fiat Automobiles Chrysler, η Ferrari θεωρείται ως μια αυτόνομη εταιρεία και ως εκ τούτου έχει να αντιμετωπίσει τις παγκόσμιες απαιτήσεις αναφορικά με τις εκπομπές ρύπων από μόνη της. Ωστόσο, η Ferrari έχει λάβει κάποια περιθώρια και μπορεί να ελιγχθεί, δεδομένου ότι πρόκειται για μια αυτοκινητοβιομηχανία με χαμηλή παραγωγή.
Για να μειώσει το CO2 η Ferrari θα στραφεί σε μικρότερους V8 κινητήρες που χρησιμοποιούν τεχνολογία υπερτροφοδότησης. Παρά το γεγονός ότι η Ferrari μειώνει τους κινητήρες της σε V8 δεν αναμένεται να μειωθεί και η απόδοσή της, αφού όταν άλλαξε στην California Hardtop Convertible από V8 ατμοσφαιρικό 4,3 λίτρων σε V8 υπερτροφοδοτούμενο 3,9 λίτρων, η δύναμή της αυξήθηκε από τους 484 ίππους σε 552. Ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι κατώτερες εκπομπές ρύπων μειώθηκαν από τα 299 στα 250 γρ/χλμ.
Κορυφαίο στέλεχος της εταιρείας αποκάλυψε ότι μια ανανεωμένη 458 Italia και Spider θα αποκτήσουν ένα εκ νέου sport αμάξωμα, καθώς και έναν Τwin – Τurbo V-8 κινητήρα από το 2016 και ίσως και ένα νέο όνομα. Μια νέα FF και F12 Berlinetta θα μπορούσαν να επανασχεδιαστούν με υβριδικά συστήματα το 2016 και το 2017. Παρά το γεγονός ότι έχει παρατηρηθεί μια μικρή βραδυπορία στο τούρμπο της California T, αυτό δεν ανησυχεί ιδιαίτερα τους Tifosi, ενώ στη LaFerrari δεν επιτρέπεται κανένα λάθος. Το αποτέλεσμα είναι ότι οι αγοραστές των Ferrari μπορούν να προσβλέπουν σε περισσότερη δύναμη, υψηλότερα επίπεδα απόδοσης, και εάν ο Marchionne τελικά το αποφασίσει, όπως έντονα φημολογείται, θα αυξηθεί η ετήσια παραγωγή από 7.000 έως 10.000 περισσότερα αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά.