Το μεγαθήριο της Νοτιοκορεάτικης βιομηχανίας, η Samsung, μάλλον βρίσκεται στα πρόθυρα του να εισέλθει και πάλι στον κλάδο των αυτοκινήτων, μετά από μια αποτυχημένη προσπάθεια που είχε κάνει στην αυτοκινητοβιομηχανία στα μέσα της δεκαετίας του 1990. Αυτή τη φορά όμως θα μπορούσε να είναι μια εντελώς διαφορετική ιστορία, καθώς η Samsung μπορεί να προωθήσει την πρόσφατη επιτυχία της στον τομέα της κινητής τηλεφωνίας και τις συνεργασίες της με την Google και τη RenaultNissan Alliance προκειμένου να προωθήσει στην αγορά τα δικά της αυτοκινούμενα ηλεκτρικά οχήματα. 

Η Samsung έχει καταθέσει μια σειρά από πρόσφατες ευρεσιτεχνίες που σχετίζονται με τους κινητήρες, τα ελαστικά και τα ηλεκτρικά στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Σε συνδυασμό με τη μπαταρία ιόντων λιθίου που έχει λανσάρει στην αγορά η Samsung πιθανώς να προσπαθεί να βάλει το χέρι της στο να γίνει ένας εκ των κορυφαίων προμηθευτών στην αυτοκινητοβιομηχανία για ηλεκτρικά οχήματα ή ίσως ακόμα και εταίρος στο κατασκευαστικό κομμάτι για την Google και τη Renault-Nissan.

Ενώ η Samsung συσσωρεύει ένα τεράστιο κομμάτι με τις συσκευές της σχεδόν σε όλους τους τομείς, από την κατασκευή πλοίων μέχρι και οικιακές συσκευές, ή τις φορητές συσκευές και τα ηλεκτρικά που προμηθεύει τις επιχειρήσεις την έχουν οδηγήσει στην απόκτηση τεράστιων κερδών τα τελευταία χρόνια. Πέραν από αυτή την επιτυχία με το λειτουργικό Android να προμηθεύει τις συσκευές των μεγαλύτερων εταιρειών, η Samsung έχει προμηθεύσει επεξεργαστές, μνήμη, οθόνη και άλλα κομμάτια για τα περισσότερα από τα εκατοντάδες εκατομμύρια που έχον πωληθεί για Apple iPhones και iPads.

Ένα παρόμοιο μοντέλο θα μπορούσε να είναι στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας εάν η Google αποφασίσει ότι θέλει ένα συνέταιρο στην κατασκευή ηλεκτρικών αυτοκινούμενων οχημάτων. Μετά την αποτυχία της Samsung Motors κατά την κορεατική οικονομική κατάρρευση του 1997, οι Renault και Nissan παρενέβησαν για να αναλάβουν αυτή την επιχείρηση, διατηρώντας το σήμα της Samsung για εμπορικούς λόγους, προκειμένου να το επικαλεστεί στους τοπικούς πελάτες. 

Η Google δεν έχει καμία αμφιβολία στο να παρατηρήσει τη δυσκολία που έχει η Tesla στο να εδραιωθεί κατά την πρώτη δεκαετία της λειτουργίας της, και αναμφίβολα θα προτιμούσε να μιμηθεί την πιο επιτυχημένη προσέγγιση του Android, λαμβάνοντας την απόλυτη αυτονομία στον έλεγχο του λογισμικού στην αγορά. 

Μια τριπλή συνεργασία θα είναι εξαιρετικά επωφελής για όλους τους εταίρους. Δεδομένου ότι ο τομέας της κινητής τηλεφωνίας φθάνει σε σημείο κορεσμού και σε συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους, η Samsung σαφώς αναζητά νέους τομείς ανάπτυξης. Ως πιο επιθετικός υποστηρικτής των οχημάτων που μπαίνουν στην πρίζα ανάμεσα στους παραδοσιακούς κατασκευαστές οχημάτων τη Renault και τη Nissan, φέρνει δυνατότητες λιανικής πώλησης και παραγωγής, προκειμένου να κάνουν την εμπορική τους αξία πιο ελκυστική πρόταση για τους καταναλωτές. 

Συνδυάζοντας τις δυνατότητές τους στα οχήματα που θα μπορούσαν να τροφοδοτηθούν με ηλεκτρικά συστήματα, χρησιμοποιώντας παράλληλα τηλεφωνικές υπηρεσίες, φαίνεται πως θα μπορούσαν να οδηγηθούν στο καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.