Νωρίτερα μέσα στο Δεκέμβρη η Spyker είχε επιβεβαιώσει ότι είχε προχωρήσει στις απαραίτητες διαδικασίες για την προστασία πτώχευσης, με την ελπίδα ωστόσο της αναδιάρθρωσης των οφειλών της προκειμένου να ορθοποδήσει. Πλέον όμως φαίνεται ότι οι προσπάθειες έχουν αποτύχει, ενώ όλες οι ελπίδες διαψεύστηκαν, καθώς η ολλανδική αυτοκινητοβιομηχανία, όπως επίσημα δηλώθηκε, κήρυξε πτώχευση.
Με την ίδρυσή της να χρονολογείται στο 1880 και τη λειτουργία της μέχρι το 1926, η Spyker αναβίωσε το 1999 για την κατασκευή του sport car C8, μια προσπάθεια η οποία επικεντρώθηκε σε επαναλαμβανόμενα σημεία, μέχρι που το 2006 προσπάθησε να εισέλθει στη Formula 1. Η Spyker πούλησε την ομάδα την επόμενη χρονιά και ξεκίνησε ένα ακόμη πιο φιλόδοξο σχέδιο, τη διάσωσης της Saab μετά την παραχώρηση από τη General Motors το 2010. Παρά τα αρχικά πλάνα, η ολλανδική εταιρεία απέτυχε και σε αυτή την προσπάθεια, καθώς, παρά τα σχέδια να θέσουν το concept Β6 Venator στην παραγωγή, δεν κατάφερε να σταθεί στα πόδια της.
Σύμφωνα με τις δηλώσεις των ιθυνόντων της Spyker, η χρηματοδότηση που υπολόγιζε δεν έφτασε τη στιγμή που τη χρειαζόταν προκειμένου να μην προχωρήσει στη διαδικασία πτώχευσης. Ο ιδρυτής της εταιρείας και διευθύνων σύμβουλος Victor R. Muller πρόσθεσε, ωστόσο, ότι θα προσπαθήσει να “αναστήσει” τη Spyker το συντομότερο δυνατό, με απώτερο στόχο τη συγχώνευση με εταιρεία αεροσκαφών προκειμένου να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό sport car. Μόνο ο χρόνος θα μπορέσει να μας δείξει εάν αυτό το σχέδιο θα καταφέρει να λάβει σάρκα και οστά, προς το παρόν όμως όλες οι φιλοδοξίες της Spyker μπαίνουν στον πάγο, μέχρι να καταφέρει να επιλύσει τα οικονομικά της θέματα.