Η Mercedes κατακτά τη Μαλαισία

ByXenofwntas

30/03/2014

f1-1Ο δεύτερος αγώνας της χρονιάς ολοκληρώθηκε και οι Mercedes για άλλη μια φορά έδειξαν ότι βρίσκουν το δρόμο τους, κάνοντας το πολυπόθητο 1-2. Ο Lewis Hamilton κράτησε την pole position, χωρίς να απειληθεί από κανέναν σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, αλλά όλο το ενδιαφέρον ήταν από τη δεύτερη μέχρι και την έκτη θέση. Η εκκίνηση επεφύλασσε δυνατές συγκινήσεις, με το Hamilton απλά να πατάει το γκάζι και έναν εκπληκτικό Ricciardo να περνάει τον Alonso και από την πέμπτη να βρίσκεται στην τέταρτη θέση. Συνέχισε κυνηγώντας τον ομόσταβλό του SebastianVettel, τον οποίο ήδη είχε περάσει ο Rosberg, παρ’ ότι ο Γερμανός ήταν με την πλάτη στον τοίχο. 

Ο Hulkenberg έκανε μια πολύ καλή εκκίνηση, περνώντας τον Alonso και κυνηγώντας τις δυο Red Bull που είχαν μείνει στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα. Ο Alonso επανέκτησε τη θέση του από τον Hulkenberg την ώρα που οι δύο Williams των Massa Bottas ανέβαιναν συνεχώς θέσεις. Και ενώ ο αγώνας κυλούσε, οι Lotus για άλλη μια φορά έδειξαν ότι δε μπορούν να ακολουθήσουν τους ρυθμούς των υπολοίπων. 

Στο τρίτο pit stop ήρθαν τα πάνω κάτω για τον Daniel Ricciardo, αφού από μια λάθος συνεννόηση των μηχανικών, δεν κούμπωσε καλά ο μπροστινός αριστερός τροχός, με αποτέλεσμα, ναι μεν να τον προλάβουν πριν βγει από τα pit, χάνοντας ωστόσο τουλάχιστον δύο λεπτά, καταβαραθρώνοντάς τον από την τέταρτη στην 14η θέση. Η ατυχία για τον Αυστραλό συνεχίστηκε, αφού από ράγισμα της εμπρός πτέρυγας κατά τη διάρκεια των pit, χτύπησε στα kerbs, με αποτέλεσμα να σπάσει και να καταστρέψει τον αγώνα του, αναγκάζοντάς τον αργότερα να εγκαταλείψει. 

Ενώ ο αγώνας έφτανε στο τέλος του, κάποιες ψιχάλες έκαναν την εμφάνισή τους, αλλά με τους 55σχεδόν βαθμούς στο οδόστρωμα, εξατμίζονταν αμέσως, χωρίς να αγχώσουν τα μέλη των ομάδων.  Το θερμόμετρο ωστόσο ανέβηκε για μια ακόμα φορά ανάμεσα στις δύο Williams, στρέφοντας το ενδιαφέρον στο κλείσιμο της πρώτης δεκάδας. Λίγο νωρίτερα και ενώ βρίσκονταν στην 7η και 8η θέση, ο Bottas απειλούσε τον Massa, ο οποίος εκνευρισμένος απευθύνθηκε στην ομάδα, λέγοντας ότι δέχεται ασφυκτική πίεση, με τον ομόσταβλό του να απαντά μεταξύ σοβαρού και αστείου ότι είχε πάρει φόρα. Και ενώ ο Felipe Massa για άλλη μια φορά απέδειξε την πολύχρονη εμπειρία του στα μονοθέσια, δε γλύτωσε από το να ακούσει μια έκφραση που έχει “στοιχειώσει” τα αυτιά του, ότι ο Bottas είναι πιο γρήγορος από τον ίδιο και ότι δεν πρέπει να τον προσπεράσει. Το αποτέλεσμα ωστόσο τον δικαίωσε.

Πέφτοντας η καρό σημαία, όπως αναφέραμε η Mercedes κατέκτησε την κορυφή με το απόλυτο 1-2, ο SebastianVettel ανέβηκε στο βάθρο, με την τρίτη θέση και ακολούθησαν οι Alonso, Hulkenberg και την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Button. Σαφέστατα και δεν είχε την αγωνία της Αυστραλίας, αλλά ήταν ένας αγώνας με πολλές προσπεράσεις, άγχος στα teamradio, αγωνία στους μηχανικούς των pitstop, αδρεναλίνη στους οδηγούς, ενώ η καυτή ατμόσφαιρα που επικρατούσε, πέρασε στα τιμόνια των μονοθεσίων, προσφέροντας στους θεατές ένα όμορφο θέαμα, που κατάφερε να τους αποσπάσει, έστω και για δύο ώρες, από τα άσχημα συναισθήματα που βιώνουν τις τελευταίες ημέρες. 

Χαρακτηριστικό της βαριάς ατμόσφαιρας που επικρατούσε στην πρωτεύουσα της Μαλαισίας ήταν η ενός λεπτού σιγή που κρατήθηκε στην αρχή στη μνήμη των θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας, ενώ οι οδηγοί συμπαραστάθηκαν με το δικό τους τρόπο, έχοντας είτε στα κράνη, είτε στα μονοθέσιά τους αυτοκόλλητα με τον αριθμό της πτήσης, τιμώντας έτσι τα θύματα της τραγωδίας.

Αναλυτικά οι πρώτοι δέκα:

ΘΕΣΗ
ΟΔΗΓΟΣ
ΟΜΑΔΑ
1.
Lewis Hamilton
Mercedes
2.
Nico Rosberg
Mercedes
3.
Sebastian Vettel
Red Bull Racing – Renault
4.
Fernando Alonso
Ferrari
5.
Nico Hulkenberg
Force India – Mercedes
6.
Jenson Button
McLaren – Mercedes
7.
Felipe Massa
Williams – Mercedes
8.
Valtteri Bottas
Williams – Mercedes
9.
Kevin Magnussen
McLaren – Mercedes
10.
Daniil Kvyat
STR – Renault