Ο ορισμένος από την GM δικηγόρος, Ken Feinberg, εξακολουθεί να εξετάζει τους ισχυρισμούς αναφορικά με τους θανάτους και τους τραυματισμούς που σημειώθηκαν. Το πρόβλημα θεωρείται ότι μπορεί να οδηγήσει σε διακοπή της λειτουργίας του κινητήρα στα 2,6 εκατομμύρια αυτοκίνητα, ενώ ταυτόχρονα απενεργοποιούνται τα περισσότερα από τα ηλεκτρικά εξαρτήματα των αυτοκινήτων, ενώ για κάποιους από τους θανάτους ευθύνεται και ο αερόσακος που δεν ενεργοποιήθηκε.
Ο Feinberg έλαβε 125 αιτήσεις που περιλαμβάνουν θάνατο λόγω ελαττωματικών διακοπτών σε παλαιότερα μοντέλα, όπως το Chevrolet Cobalt. Οι υπόλοιπες από τις συνολικά 445 αιτήσεις παραμένουν υπό αναθεώρηση ή απαιτούν περαιτέρω τεκμηρίωση, όπως ανέφερε.
Από τις αιτήσεις για αποζημίωση για σωματική βλάβη, 58 ήταν πιο σοβαρές, αφού αναφέρονταν σε τραυματισμούς με ακρωτηριασμό, μόνιμη εγκεφαλική βλάβη ή εγκαύματα σε όλο το σώμα. Οι υπόλοιπες 262 είναι για λιγότερο σοβαρούς τραυματισμούς όπου απαιτείται παραμονή στο νοσοκομείο ή θεραπείες μετά. Η προθεσμία για υποβολή αιτήσεων λήγει την τελευταία ημέρα του έτους που διανύουμε.
Στο πρόγραμμα που ανακοινώθηκε από τον Feinberg, για κάθε θάνατο, η GM θα πληρώσει μια ελάχιστη αποζημίωση ύψους 1.000.000 δολαρίων για το θύμα, 300.000 δολάρια για τον/την επιζώντα σύζυγο και άλλες 300 χιλιάδες δολάρια για κάθε εξαρτώμενο μέλος. Η GM έχει υπολογίσει το κόστος της αποζημίωσης των θυμάτων σε 400 εκατομμύρια δολάρια, αλλά θεωρείται ότι μπορεί να αυξηθεί στα 600 εκατομμύρια δολάρια.
Η GM έχει ενημερωθεί σχετικά με το πρόβλημα του διακόπτη ανάφλεξης σχεδόν μια δεκαετία, παρ’ όλα αυτά δεν έκανε τις απαραίτητες ανακλήσεις στα 2,6 εκατομμύρια μικρά αυτοκίνητα μέχρι φέτος. Η αυτοκινητοβιομηχανία προσέλαβε τον Feinberg προκειμένου να αποζημιώσει τα θύματα και εκείνος με τη σειρά του ανέφερε ότι η GM δεν έχει θέσει περιορισμούς στο ποσό που θα καταβάλει. Τελικά αυτό που διαπιστώνουμε είναι ότι και οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου δε μπορούν να απαλλαχτούν από προβλήματα που οδηγούν ακόμα και στο θάνατο, ενώ εντύπωση προκαλεί η αμέλεια των ιθυνόντων, οι οποίοι προσπαθούν να καλύψουν την ανθρώπινη απώλεια με χρηματική αποζημίωση.