Η Mercedes–Benz ανακοίνωσε επίσημα τη νέα σειρά S–Class, η οποία συνδυάζει τις κλασσικές αναλογίες ενός μεγάλου sport coupe μοντέλου, με τη σύγχρονη πολυτέλεια και την τεχνολογία. Ο σχεδιασμός της λειτουργεί ως μέσο έκφρασης της πολυτέλειας, με το αστέρι να ξεχωρίζει στη μέση της μάσκας, τα πλευρικά τμήματα του αμαξώματος να είναι διαφορετικά από κάθε άλλη Mercedes, συμπληρωμένα από τις πόρτες χωρίς πλαίσιο. Στο πίσω μέρος το φαρδύ πορτμπαγκάζ, μαζί με τις διακριτικές γραμμές, τον πίσω προφυλακτήρα και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης συμπληρώνει την κομψή εμφάνιση. Αυτό που τη διαφοροποιεί είναι το μακρύ καπό με τις έντονες γραμμές και οι εντυπωσιακοί θόλοι των τροχών, που συνοδεύονται από ζάντες αλουμινίου 18,19 ή 20”. Το μήκος της νέας S–Class Coupe φτάνει τα 5,02 μέτρα, το πλάτος τα 1,89, το ύψος τα 1,41 και το μεταξόνιο, το οποίο θεωρείται από τα μακρύτερα στην κατηγορία του, τα 2,94 μέτρα.
Η S–Class Coupe διαθέτει πανοραμική οροφή, που εκτείνεται πάνω από τα 2/3 της συνολικής οροφής του αυτοκινήτου. Με επιφάνεια 1,32 τετραγωνικά μέτρα αυξάνει κατά 150% τη θέα σε σχέση με τον προκάτοχό του. Το MAGIC SKY CONTROL προσφέρει τη δυνατότητα να αλλάξει τη διαφάνεια της οροφής, απλά με το πάτημα ενός κουμπιού. Ακόμα και σε πολύ κρύες καιρικές συνθήκες, ωστόσο, οι απώλειες της θέρμανσης στο εσωτερικό μειώνονται λιγότερο από το 1%.
Αυτό όμως που πραγματικά εντυπωσιάζει είναι ότι ακόμα και οι LED προβολείς, μαζί με τα φώτα ημέρας του αυτοκινήτου είναι τόσο εκφραστικά, με το κάθε ένα να παρέχει 47 κρύσταλλα Swarovski (17 γωνιακοί κρύσταλλοι συμπληρώνουν τα φώτα ημέρας και 30 στρογγυλοί απαρτίζουν μέχρι και τις λυχνίες των φλας), συμπληρώνοντας με αυτόν τον τρόπο τη μοναδική εντυπωσιακή εμφάνιση.
Ο εσωτερικός σχεδιασμός της νέας S–Class Coupe δε θα μπορούσε να είναι κάτι λιγότερο από συναρπαστικός, με τη βασική αρχιτεκτονική να διαθέτει στοιχεία από τη γεωμετρία. Η υψηλής ποιότητας κατασκευή, με την εξαιρετική αίσθηση αφής και τη σύγχρονη πολυτέλεια, κάνουν την παραμονή του οδηγού και των επιβατών στο εσωτερικό του αμαξώματος απόλαυση. Αυτό που ξεχωρίζει είναι το ταμπλό που εκτείνεται μέχρι τις πόρτες, μαζί με την TFT οθόνη στη μέση αυτού. Όλα τα στοιχεία του ταμπλό περιβάλλονται από δέρμα, όπως επίσης το τριάκτινο “supersport” τιμόνι και ο επιλογέας ταχυτήτων. Τόσο τα εμπρός, όσο και τα πίσω δερμάτινα καθίσματα από nappaπροσφέρουν έναν έντονο σπορ χαρακτήρα.
Αναβαθμισμένο είναι και το High–end ηχοσύστημα, το οποίο προσφέρει μοναδικό ήχο. Το προαιρετικό Head-Up Display είναι ένα οπτικό σύστημα που λειτουργεί μέσω μιας LED έγχρωμης οθόνης και βρίσκεται δύο μέτρα πάνω από το καπό, προκειμένου να είναι στο οπτικό πεδίο του οδηγού, χωρίς να αποσπάται η προσοχή του από το δρόμο. Ένας ειδικός αισθητήρας φωτός ρυθμίζει αυτόματα την ένταση της φωτεινότητας, σύμφωνα με τις εξωτερικές συνθήκες που επικρατούν. Το Head-Up Display διαθέτει σημαντικές πληροφορίες στον οδηγό, όπως η κατάσταση της κυκλοφορίας, η ταχύτητα του οχήματος, τα όρια, οδηγίες πλοήγησης, καθώς και προειδοποιήσεις στην περίπτωση που υπάρχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα στο αυτοκίνητο. Επιπλέον, πρόσθετες τεχνικές καινοτομίες είναι η σύνδεση της μονάδος του αυτοκινήτου με το smartphone, χωρίς καν να χρειάζονται εντολές από τον οδηγό. Το εσωτερικό συμπληρώνεται με δύο νέους χρωματισμούς κόκκινο και καφέ, καθώς και με τον ατμοσφαιρικό φωτισμό που επιτρέπει στον οδηγό να διαλέξει μια από τις 7 διαθέσιμες επιλογές.
Το νέο δίπορτο coupeέχει εξοπλιστεί με το νέο σύστημα ανάρτησης MAGIC BODY CONTROL, το οποίο στη λειτουργία του δίνει την κλίση στο αυτοκίνητο σε όποια πλευρά τη χρειαστεί ο οδηγός. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια του καθηγητή και μέλους του διοικητικού συμβουλίου της Daimler, Thomas Weber, ο οποίος δήλωσε “Το όχημα γέρνει στις στροφές σα να είναι μοτοσυκλέτα, μειώνοντας έτσι την πλευρική επιτάχυνση. Ιδίως σε επαρχιακούς δρόμους προσφέρει μεγαλύτερη άνεση και οδηγική απόλαυση για τον οδηγό και τους επιβάτες”. Με το σύστημα Active Control Body οι αναρτήσεις οι οποίες εξοπλίζονται με υδραυλικούς κυλίνδρους (τα λεγόμενα έμβολα) ρυθμίζουν τη δύναμη σε κάθε τροχό ξεχωριστά. Το καινοτόμο σύστημα της ανάρτησης ανιχνεύει μέσω μιας στερεοφωνικής κάμερας, η οποία είναι τοποθετημένη πίσω από το παρμπρίζ, την καμπυλότητα του δρόμου και σε απόσταση μέχρι 15 μέτρα, ρυθμίζοντας ανάλογα την ανάρτηση, ώστε να αποφεύγονται οι αναταράξεις στο εσωτερικό της καμπίνας, ενώ είναι ενεργή από τα 30 έως τα 180 χλμ/ώρα.
Η νέα S Class τροφοδοτείται με νέα συστήματα ασφαλείας, τα οποία κάνουν την οδήγηση πιο άνετη και ασφαλή. Το σύστημα Intelligent Drive περιλαμβάνει το φρένο ανίχνευσης πεζών, το DISTRONIC PLUS με Steer Assist, το Stop & Go Pilot, το BAS PLUS, το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, και το Night View Assist Plus. Το σύστημα που προβλέπει τη σύγκρουση ενεργοποιεί την υποβοήθηση της πέδησης, στην περίπτωση που ο οδηγός δεν αντιδράσει από τα 5 χλμ/ώρα. Σε περίπτωση που εξακολουθεί ο οδηγός να μην αντιδρά, το αυτοκίνητο ελέγχει αυτόματα το φρενάρισμα, με ταχύτητες μέχρι 65 χλμ/ώρα. Στις οπίσθιες ανιχνεύσεις σύγκρουσης δουλεύει μέχρι και τα 31 χλμ/ώρα. Επίσης, παρέχεται κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και προαιρετική κάμερα 360ο, διασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο τον πλήρη έλεγχο του αυτοκινήτου. Εκτός από όλα αυτά, υπάρχει και το σύστημα προστασίας πεζών, το οποίο μπορεί να αναγνωρίσει τον κίνδυνο, ενεργοποιώντας το χειρόφρενο του οχήματος, με αποτέλεσμα την ακινητοποίησή του, ελαχιστοποιώντας με αυτόν τον τρόπο τον κίνδυνο τραυματισμού.
Το νέο δίπορτο μοντέλο τροφοδοτείται από τον V8 biturboκινητήρα χωρητικότητας 4,7 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 455 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 70,3 κιλά. Η μέση κατανάλωση με βάση τα στοιχεία του κατασκευαστή είναι 9,4 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 219 γρ/χλμ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων της Mercedes, με την κίνηση να μεταδίδεται μέσω του συστήματος 4MATIC και στους τέσσερις τροχούς.
Η νέα S–Class Coupe σίγουρα ήρθε για να κλέψει τις εντυπώσεις, δείχνοντας με την εμφάνισή της τη γραμμή που θα ακολουθήσουν τα μελλοντικά μοντέλα της γερμανικής εταιρείας. Η παγκόσμια πρεμιέρα της θα γίνει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 6-16 Μαρτίου. Οι παραγγελίες της θα ανοίξουν τον Απρίλιο, ενώ η παραγωγή της αναμένεται να ξεκινήσει πριν το τέλος του έτους.