Πριν από λίγες ημέρες είχαν κυκλοφορήσει στο διαδίκτυο οι πρώτες φωτογραφίες για το νέο Subaru Impreza WRX STI (www.onlydriving.gr/subaru-impreza-sti). Η ιαπωνική εταιρεία στη Διεθνή Έκθεση που λαμβάνει χώρα στο Ντιτρόιτ των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής έκανε τα επίσημα αποκαλυπτήριά του. Κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του νέου μοντέλου, οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρείας έδωσαν έμφαση στην οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου, στον έλεγχο και τη σταθερότητα, παράγοντας ένα τελικό μοντέλο που αγγίζει την τελειότητα.
Το συνολικό μήκος του οχήματος είναι 4,59 μέτρα, το πλάτος 1,79 και το ύψος 1,49. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 25 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του, φτάνοντας τα 2,65 μέτρα, προσφέροντας έτσι μεγαλύτερο χώρο στα πόδια των πίσω επιβατών. Ο χώρος αποσκευών αυξήθηκε και ταυτόχρονα η είσοδος και έξοδος των επιβατών βελτιώθηκε, χάρη στα μεγαλύτερα ανοίγματα των θυρών.
Εξωτερικά υπάρχουν νέα LED φωτιστικά σώματα, ενώ αυτό που ξεχωρίζει είναι οι μεγάλες εισαγωγές αέρα, όπως και αυτές που βρίσκονται δίπλα στους προβολείς ομίχλης. Φυσικά διατηρείται το μεγάλο άνοιγμα στο καπό για να “αναπνέει” καλύτερα και αυτό που το ομορφαίνει ακόμα περισσότερο είναι στο πίσω μέρος ο διαχύτης και η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Το εξωτερικό του αμαξώματος έρχονται να συμπληρώσουν οι ζάντες αλουμινίου 18” με διαστάσεις ελαστικών 245/40.
Οι άνθρωποι της Subaru έχουν δώσει ιδιαίτερη προσοχή στη βελτίωση του εσωτερικού, με νέα υλικά υψηλής ποιότητας. Αυτό που ξεχωρίζει είναι το τιμόνι σε σχήμα D μικρότερης διαμέτρου σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, που όμως δίνει στον οδηγό καλύτερη αίσθηση κρατήματος.
Μηχανικά αυτό που είχαμε αναφέρει τις προηγούμενες ημέρες επιβεβαιώνεται, αφού κάτω από το καπό κρύβεται ο υπερτροφοδοτούμενος boxer κινητήρας χωρητικότητας 2,5 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 305 ίππους και τη μέγιστη ροπή τα 39,6 κιλά, δημιουργώντας ένα εκρηκτικό σύνολο. Συνδυάζεται με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, μεταφέροντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Δυστυχώς οι Ιάπωνες δε μας έδωσαν τις επιδόσεις, αφήνοντας μας με την αίσθηση ότι αποκαλύφθηκε το μισό αυτοκίνητο, αφού ανακοίνωσαν πως τις υπόλοιπες λεπτομέρειες θα τις μάθουμε τις επόμενες εβδομάδες.
Το σήμα κατατεθέν είναι η τεχνολογία Symmetrical All–Wheel–Drive που χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς του οχήματος (VDC) και σε συνδυασμό με τη ροπή προσφέρουν το μέγιστο αποτέλεσμα στον οδηγό. Επίσης στο Impreza WRX STI βελτιώθηκαν τα αμορτισέρ και ο συνδυασμός του ηλεκτρο-υδραυλικού τιμονιού με το άκαμπτο κιβώτιο ταχυτήτων, όχι μόνο βελτίωσαν τη δύναμη του κινητήρα, αλλά και μείωσαν την κατανάλωση.
Από την πρώτη ματιά φαίνεται ότι εξωτερικά προσπαθεί να μιμηθεί την παλιά του μορφή που όλοι έχουν αγαπήσει, έχοντας όμως αισθητά τα σημάδια επάνω του από το σουλούπι του Mitsubishi Lancer EVO X.
Ήδη στη Μεγάλη Βρετανία έχουν ξεκινήσει να δέχονται τους υποψήφιους αγοραστές με την τιμολογιακή πολιτική να μας εκπλήσσει θετικά, αφού στο νησί της Βόρειας Θάλασσας η τιμή του θα είναι 35.000€. Ευελπιστούμε απλά στην ελληνική αγορά, όπου παραμένει άγνωστο πότε θα το δούμε να κυκλοφορεί, να μην ξεπεράσει τις 50.000€, έτσι ώστε να γίνει πιο ελκυστικό στην απόκτησή του, γιατί όπως και να το κάνουμε, οι Έλληνες είναι ταυτισμένοι με το συγκεκριμένο μοντέλο.