Ύστερα από την επιτυχία της πλατφόρμας που φιλοξένησε τα προσθιοκίνητα μοντέλα της Mercedes, όπως η CLA και η GLA, η γερμανική εταιρεία θα προχώρηση στην εξέλιξη μίας ακόμη πλατφόρμας. Αυτή τη φορά πρόκειται για μία πλατφόρμα με νέα αρχιτεκτονική, η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τα νέα sport μοντέλα της Mercedes στο μέλλον. Αυτά αναμένεται να είναι η SLK του 2020 και η SL του 2021. Μπορεί να μοιάζει μακρινό το 2020, αλλά ως γνωστόν τα μοντέλα και η εξέλιξη που εμείς βλέπουμε σήμερα, είναι αποτέλεσμα δουλειάς αρκετών χρόνων πριν.
Η νέα πλατφόρμα έχοντας την ονομασία, Modulare Sportwagen-Architektur θα βοηθήσει αρκετά την Mercedes να μειώσει το κόστος εξέλιξης, καθώς και να αυξήσει τη δυνατότητα κοινής χρήσης των διάφορων εξαρτημάτων. Οι βελτιώσεις βέβαια θα εμφανιστούν και σε άλλους τομείς, όπως για παράδειγμα στον τρόπο τοποθέτησης του κινητήρα και του κιβωτίου, τα οποία θα βρίσκονται πιο χαμηλά. Εκτός από τη νέα τους θέση νέοι θα είναι και οι κινητήρες που θα τοποθετηθούν. Σύμφωνα με τις φήμες που κυκλοφορούν η SL αναμένεται να εφοδιαστεί με έναν 6κύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 3λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 365 και 435 ίππους. Η SLK από την άλλη πλευρά, εκτός από τους 4κύλινδρους κινητήρες θα εφοδιαστεί και αυτή με χαμηλότερης απόδοσης εκδόσεις, του 6κύλινδρου κινητήρα που αναφέραμε για την SL.
Οι αλλαγές, από την χρήση της νέας πλατφόρμας, θα είναι εμφανείς και στο εξωτερικό των αυτοκινήτων, αφού το ύψος της οροφής θα μειωθεί. Επίσης, η νέα SL θα διατίθεται με μαλακή οροφή, ώστε να διατηρήσει το πιο κλασικό σχεδιασμό των Γερμανών. Στην SLK ωστόσο θα παραμείνει η χρήση της σκληρής οροφής.
Όλες αυτές οι πληροφορίες, έφεραν μαζί τους και τις προφανείς ερωτήσεις, μία εκ των οποίων είναι και το αν η Mercedes θα χρησιμοποιήσει μία κοινή πλατφόρμα για όλα τα μοντέλα της. H απάντηση από τους ανθρώπους της γερμανικής εταιρείας περιλαμβάνει το χρονικό παράγοντα, λέγοντας πως είναι ακόμη νωρίς για να απαντηθεί η συγκεκριμένη ερώτηση.
Κείμενο: Δημήτρης Τσιάρας