Οι Ιταλοί μας είχαν κακομάθει με τη Lancia Delta στη δεκαετία του ’80 και φαίνεται πως έβαλαν σκοπό σιγά σιγά να την αναβιώνουν για τα καλά με το facelift που έγινε. Η πασίγνωστη Ιταλίδα φαίνεται πιο επιθετική, με πιο πλούσιο εξοπλισμό, ανεβάζοντας έτσι τον πήχη σε σχέση με τους ανταγωνιστές της.
Εξωτερικά η νέα Delta γίνεται επιθετική, με τους νέους προφυλακτήρες και τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Το νέο μοντέλο θα διαθέτει 3 εκδόσεις εξοπλισμού, ενώ ο αγοραστής θα μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε 12 διαφορετικούς χρωματισμούς, 5 εκ των οποίων θα διατίθενται σε παραλλαγή δύο χρωμάτων. Επίσης, στις επιλογές προσφέρονται ζάντες αλουμινίου 16, 17 ή 18”.
Διαθέτει νέο και πιο σύγχρονο εσωτερικό όπου το περιβάλλον εκσυγχρονίζεται, χάρη στη νέα κεντρική κονσόλα μαύρου χρώματος, καθώς και στο τιμόνι με τον επιλογέα ταχυτήτων. Η αίσθηση πολυτέλειας απορρέει και από τα νέα δερμάτινα καθίσματα μαύρου ή μπεζ χρώματος. Ο χώρος των επιβατών σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο έχει μεγαλώσει καθώς και αυτός των αποσκευών που φτάνει συνολικά τα 380 λίτρα και τα 465 στην περίπτωση που πέσουν τα πίσω καθίσματα.
Η νέα σειρά της Lancia Delta προσφέρει πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική έκδοση διαθέτοντας ESP, κλιματισμό, ράδιο CD με MP3 player, καθίσματα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός και πίσω, τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με χειριστήρια ηχοσυστήματος και ζάντες αλουμινίου 16”.
Η μεσαία έκδοση επιπλέον της βασικής προσφέρει, διζωνικό αυτόματο κλιματισμό, cruise control, καθίσματα από δέρμα και ύφασμα, Bluetooth, θύρα USB και AUX-IN και φιμέ τζάμια. Η πλουσιότερη έκδοση Gold προσφέρει επιπλέον των άλλων δύο δερμάτινα καθίσματα, αισθητήρες παρκαρίσματος, ηλεκτροχρωμικό καθρέπτη, αισθητήρες βροχής και φώτων, δίχτυ αποθήκευσης στο χώρο αποσκευών και ζάντες αλουμινίου 17”.
Μηχανικά θα προσφέρεται σε 3 εκδόσεις, δύο 1.600 κ.εκ. με 105 και 120 ίππους και μία 1.400 κ.εκ. η οποία συνδυάζει παράλληλα και υγραέριο με 120 ίππους. Η βασική έκδοση περιλαμβάνει τον Multijet κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ των 105 ίππων. Η δεύτερη επιλογή είναι με το turbo T–Jet κινητήρα χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 120 ίππους. Η έκδοση Delta Turbo LPG, παρέχει ένα καινοτόμο αυτοκίνητο “φιλικό προς το περιβάλλον”. Πρόκειται για τον turbo κινητήρα χωρητικότητας 1,4 λίτρων με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 120 ίππους και τη μέγιστη ροπή των 21 κιλών. Το 0-100 γίνεται σε 9,8”, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 195 χλμ/ώρα.
Η ανανεωμένη Lancia Delta είναι ήδη διαθέσιμη προς παραγγελία στην Ιταλία και στις εκθέσεις θα αρχίσει να διατίθεται από το νέο έτος, με τους πρώτους αγοραστές να μπορούν αν θέλουν να επιλέξουν τα περιορισμένα κομμάτια με ηλιοροφή που θα κυκλοφορήσουν. Σταδιακά θα ξεκινήσει να πωλείται και στην υπόλοιπη Ευρώπη και στη χώρα μας να αναμένεται την άνοιξη. Όσον αφορά στις τιμές για την ιταλική αγορά ξεκινούν από 22.950€ στη βασική έκδοση και καταλήγουν στις 26.750€ για την έκδοση Gold της 1,6 με τους 120 ίππους.