Το καταξιωμένο στην κατηγορία του πεντάθυρο coupe Audi Α7, σύμφωνα με τους Γερμανούς ανανεώνεται ριζικά, τόσο με νέες τεχνολογίες, όσο και με νέους κινητήρες. Το γερμανικό μοντέλο πλέον θα είναι οικονομικότερο, αλλά και ασφαλέστερο. Η κατασκευή του νέου μοντέλου έχει γίνει από αλουμίνιο για να μειωθεί το βάρος του. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 535 λίτρα, αλλά με τη διαρρύθμιση των πίσω καθισμάτων μπορεί να φτάσει μέχρι τα 1.390 λίτρα.
Εξωτερικά το νέο μοντέλο δεν έχει μεγάλες αλλαγές από το ήδη υπάρχων, με τις βελτιώσεις να είναι περισσότερο εμφανείς στο πίσω μέρος του αμαξώματος. Οι πιο εντυπωσιακές αλλαγές εστιάζονται στην ενιαία μάσκα με το σήμα της Audi, στη διπλή απόληξη της εξάτμισης, στους προφυλακτήρες στα LED φώτα ημέρας και στους Matrix LED προβολείς. Οι προβολείς είναι αυτόματοι και ακολουθούν την πορεία του αυτοκινήτου όταν στρίβει, ενώ χαμηλώνουν την ένταση όταν υπάρχουν αυτοκίνητα στο αντίθετο ρεύμα, έτσι ώστε να μην τυφλώνονται οι διερχόμενοι οδηγοί. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου 18 έως 21”, ανάλογα την έκδοση.
Στο εσωτερικό τα μπροστινά καθίσματα προαιρετικά μπορούν να εξοπλιστούν με εξαερισμό και λειτουργίες μασάζ, ενώ υπάρχουν τέσσερις εκδόσεις καθισμάτων για επιλογή ανάλογα τα γούστα του καθενός. Επίσης, προσφέρεται Adaptive Cruise Control, ηχοσύστημα Bang & Olufsen και το λειτουργικό σύστημα με το ραδιόφωνο MMI plus, το οποίο προβάλει όλες τις απαραίτητες λεπτομέρειες στο παρμπρίζ για να μην αποσπάτε η προσοχή του οδηγού από το δρόμο.
Μηχανικά πλέον το A7 εξοπλίζεται από δύο βενζινοκινητήρες και τρείς πετρελαιοκινητήρες. Η συνολική ισχύς κυμαίνεται ανάλογα την έκδοση από 218 έως 450 ίππους. Εμείς θα εστιάσουμε στους τρείς πιο ισχυρούς κινητήρες. Πρόκειται για TDI clean diesel κινητήρα χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 272 ίππους. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 4,7 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται μόλις σε 122 γρ/χλμ.
Επίσης, υπάρχει και ο TDI biturbo κινητήρας χωρητικότητας 3 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 320 ίππους και συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Tiptronic των 8 σχέσεων. Ο πιο ισχυρός βενζινοκινητήρας είναι ο TFSI χωρητικότητας 4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 450 ίππους. Φυσικά όλοι οι κινητήρες που προαναφέραμε συνεργάζονται με το σύστημα Quattro της γερμανικής εταιρείας μεταφέροντας την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Εκτός όμως του συστήματος quattro προσφέρεται και το sport διαφορικό, το οποίο κατανέμει ενεργά την κίνηση στους πίσω τροχούς. Τέλος, όλοι οι κινητήρες είναι τεχνολογίας Euro 6.
Το νέο Audi A7 κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στη Γερμανία και αναμένεται να βρεθεί στις ευρωπαϊκές αγορές αρχικά της Γερμανίας και της Μεγάλης Βρετανίας μέσα στο τελευταίο τρίμηνο του έτους. Όσο για την τιμή; Μην περιμένετε να το αποκτήσετε με λιγότερα από 70.000€.