Σύμφωνα με τον έλεγχο, διαπιστώθηκε πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα και πιο συγκεκριμένα στο συγκρότημα του αναστροφέα. Μέσα σε αυτό βρίσκεται το IPM που είναι ο πίνακας ελέγχου με τρανζίστορ (IGBT). Λόγω αυτού ενδέχεται να αναπτυχθεί υψηλότερο θερμικό φορτίο στον ενισχυτή τάσης. Εάν συμβεί αυτό τα IGBT ενδέχεται να παραμορφωθούν και να υποστούν ζημιά, εμφανίζοντας διάφορες προειδοποιητικές ενδείξεις στον πίνακα οργάνων.
Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις αυτού του τύπου, το αυτοκίνητο ουσιαστικά μπαίνει σε λειτουργία safe mode, έχοντας χαμηλότερη απόδοση του κινητήρα. Σε ελάχιστες περιπτώσεις μπορεί να προκληθεί επανεκκίνηση του αυτοκινήτου, απενεργοποιώντας το υβριδικό σύστημα, έχοντας ως συνέπεια την ακινητοποίησή του.
Προς το παρόν δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος που να σχετίζεται με το συγκεκριμένο πρόβλημα. Οι ιδιοκτήτες των 688 οχημάτων θα ενημερωθούν με προσωπική επιστολή, ώστε να προσέλθουν σε οποιοδήποτε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Toyota, ώστε να γίνει έλεγχος και επαναπρογραμματισμός της μονάδας, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση. Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις, οι ιδιοκτήτες παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με την Toyota Ελλάς στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, στο τηλέφωνο 210-2808000 καθημερινά 09:00-17:00.