Άρωμα Ιρλανδίας στο Ράλλυ Acropolis

ByXenofwntas

31/03/2014

acropolis-1Το φετινό Ράλλυ Acropolis είχε κάτι που δεν είχαμε συνηθίσει, αφού για πρώτη φορά δεν είδαμε τις μεγάλες ομάδες του WRC όπως έχουμε συνηθίσει τόσα χρόνια. Αντ’ αυτού είδαμε τις ευρωπαϊκές ομάδες να δίνουν τη δική τους μάχη για το πιο δύσκολο Ράλλυ και όπως όλα έδειξαν στέφτηκε από απόλυτη επιτυχία. Ο Craig Breen με Peugeot 208 T16 που ήρθε για πρώτη φορά στη χώρα μας κατάφερε και πήρε τη πολυπόθητη νίκη.

Χωρίς να αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια του διημέρου οδηγώντας στο όριο όπου έπρεπε κέρδισε καθαρά χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αμφισβήτηση από κανέναν. Ο Γάλλος πρώην δοκιμαστής της Hyundai Bryan Bouffier προσπάθησε να κυνηγήσει τον Ιρλανδό με το Citroen DS3 RRC, δεν μπόρεσε όμως, μένοντας στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης. Η φετινή ιδιαιτερότητα του Ράλλυ, η οποία ήταν μια μέρα στο χώμα και μια στην άσφαλτο, δεν κατάφεραν να δώσει τη νίκη στο Γάλλο, ο οποίος φημίζεται για τις ικανότητες στις ασφάλτινες διαδρομές.

Στην τρίτη θέση τερμάτισε ο Kajetan Kajetanowicz με Ford Fiesta R5, ο οποίος παρά την επίθεση που εξαπέλυσε στο Γάλλο, ιδίως τη δεύτερη μέρα της χωμάτινης διαδρομής, δεν τα κατάφερε μένοντας πίσω. Τέταρτος ήταν ο Esapekka Lappi με το εργοστασιακό Skoda Fabia S2000. Ο Φιλανδός παρ’ ότι ήταν ένα από τα φαβορί για τη νίκη δεν κατάφερε να κάνει σπουδαία πράγματα, κάνοντας αρκετά λάθη ιδίως στις χωμάτινες διαδρομές. Την πρώτη 5άδα συμπλήρωσε ο Bruno Magalhaes με Peugeot 207 S2000, ο οποίος από λάθος επιλογή ελαστικών δε μπόρεσε να απειλήσει τους πρωτοπόρους.

acropolis-2Ο νεαρός Ρώσος Vasily Gryazin με Ford Fiesta S2000 ήταν η έκπληξη του αγώνα, ο οποίος αν δεν είχε κλαταρισμένο ελαστικό στην αρχή της δεύτερης ημέρας ίσως να μπορούσε να διεκδικήσει κάτι καλύτερο. Την πρώτη 6αδα του φετινού Acropolis συμπλήρωσε ο Jaromir Tarabus με Skoda Fabia S2000 δείχνοντας πως τα Skoda μπορούν να ανταγωνιστούν στους επόμενος αγώνες την Peugeot και τη Citroen.

Φυσικά όμως δεν μπορούμε να αγνοήσουμε πως το Acropolis συμμετείχε στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα με τους Έλληνες οδηγούς να δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό, απολαμβάνοντας τόσο οι ίδιοι τον αγώνα, όσο και το πλήθος κόσμου που βρέθηκε στις ειδικές διαδρομές για να παρακολουθήσει τον αγώνα.  

Μεγάλοι νικητές ήταν οι Λάμπρος Κύρκος – Γιώργος Πολυζώης με Lancer EVO IX επικρατώντας των Γρηγόρη Νιώρα – Κωνσταντίνος Κακαλής με Subaru Impreza N12 και του Κυριάκου Κυριάκου – Χρήστο Αριστείδου με Subaru Impreza N14, ο οποίος τερμάτισε στην Τρίτη θέση. Αν και οι νικητές κινδύνεψαν να τεθούν εκτός αγώνα λόγω εξόδου στην πρώτη ειδική επανήλθαν δυναμικά και κατάφεραν να πάρουν πρώτοι την καρό σημαία του τερματισμού. 

acropolis-3Στη τέταρτη θέση τερμάτισαν οι Γιώργος Φιλιππίδης – Δημήτρης Σαϊνής με Mitsubishi Lancer EVO IX αντιμετωπίζοντας όμως πολλά μηχανικά προβλήματα, χάνοντας έτσι πολύτιμο χρόνο. Την πρώτη 5άδα συμπλήρωσαν οι Παναγιώτης Κωνσταντάκος – Λεωνίδας Μαχαίρας με Subaru Impreza WRX STI, ενώ στην 6η θέση βρέθηκαν οι Γιάννης Μποζιονέλος – Βαγγέλης Παναρίτης με Ford Escort.

Τη δεκάδα του φετινού Acropolis συμπλήρωσαν οι Χρήστος Παλαιολόγος – Θεοδόσης Δελωτάς με Lancer Evo VIII, Γιάννης Ζούνης – Μιχάλης Πατρικούσης με Subaru Impreza, Κωνσταντίνος Δούδος – Ανδρέας Ανδρίκος με ακόμα ένα Lancer EVO VIII και οι Σάββας Λευκαδίτης – Βαγγέλης Ακράτος με Peugeot 206. 

Το Ράλλυ Acropolis έδειξε για άλλη μια χρόνια τον καλό του εαυτό, δείχνοντας πως δεν τους αξίζει να βρίσκεται εκτός WRC. Ο κόσμος που βρέθηκε στις ειδικές το απόλαυσε στο έπακρο, αφού βοήθησε και ο καιρός, με τους οδηγούς να απολαμβάνουν τις διαδρομές, δίνοντας τον καλύτερο εαυτό τους. Να είμαστε καλά και του χρόνου ευελπιστούμε να το δούμε εκεί που του αξίζει στο πρόγραμμα του WRC.

acropolis-4Αναλυτικά οι πρώτη δεκάδα του ERC και GRC:

ERC


ΘΕΣΗ
ΠΛΗΡΩΜΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΧΡΟΝΟΣ
1.
BREEN – MARTIN
PEUGEOT 208 T16 R5
2:21.20
2.
BUFFIER – PANSERI
CITROEN DS3 RRC
+8.1
3.
KAJETANOWICZ – BARAN
FORD FIESTA R5
+42.1
4.
LAPPI – FERM
SCODA FABIA S2000
+1:33.0
5.
MAGALHAES – MAGALHAES
PEUGEOT 207 S2000
+4:40.0
6.
GRYAZIN – EREMEEV
FORD FIESTA S2000
+6:11.8
7.
ORSAK – SMEIDLER
SCODA FABIA S2000
+7:51.2
8.
RAOUX – MAGAT
PEUGEOT 207 S2000
+9:08.6
9.
TARABUS – TRUNKAT
SKODA FABIA S2000
+9:18.4
10.
CONSANI – LANDAIS
PEUGEOT 207 S2000
+9:52.9

GRC

ΘΕΣΗ
ΠΛΗΡΩΜΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΧΡΟΝΟΣ
1.
ΚΥΡΚΟΣ – ΠΟΛΥΖΩΗΣ
MITSUBISHI LANCER EVO IX
1:22:47.9
2.
ΝΙΩΡΑΣ – ΚΑΚΑΛΗΣ
SUBARU IMPREZA STI N-12
+3:41.7
3.
ΚΥΡΙΑΚΟΥ – ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ
SUBARU IMPREZA
+4:02.9
4.
ΦΙΛΙΠΠΙΔΗΣ – ΣΑΪΝΗΣ
MITSUBISHI EVO IX
+5:39.6
5.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΚΟΣ – ΜΑΧΑΙΡΑΣ
SUBARU IMPREZA WRX STI
+6:26.0
6.
ΜΠΟΖΙΟΝΕΛΟΣ – ΠΑΝΑΡΙΤΗΣ
FORS ESCORT RS 2000
+10:56.0
7.
ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟΣ – ΔΕΛΩΤΑΣ
MITSUBISHI LANCER EVO VIII
+11:33.3
8.
ΖΟΥΝΗΣ – ΠΑΤΡΙΚΟΥΣΗΣ
SUBARU IMPREZA WRX STI
+13:09.4
9.
ΔΟΥΔΟΣ – ΑΝΔΡΙΚΟΣ
MITSUBISHI LANCER EVO VIII
+14:14.0
10.
ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ – ΑΚΡΑΤΟΣ
PEUGEOT 206 KIT CAR
+15:10.5