Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία Techrules θεωρεί ότι θα τραβήξει τα βλέμματα στο κομμάτι των Super Car με το πρώτο μοντέλο παραγωγής τους, το Ren. Η παγκόσμια πρεμιέρα του έγινε στη Γενεύη, με την εξωτική μηχανή να είναι διαθέσιμη σε τρεις εκδόσεις, με δύο, τέσσερις και έξι ηλεκτρικούς κινητήρες, καθώς και έναν πετρελαιοκίνητο πατενταρισμένο στρόβιλο (TREV) φόρτισης του συστήματος.
Το μοντέλο όπως ήταν αναμενόμενο έκανε φοβερή εντύπωση από την επίσημη παρουσίασή του και μόνο, αφού η ιπποδύναμη αγγίζει τους 1.287 ίππους και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 238,6 κιλά, χρησιμοποιώντας δύο ηλεκτροκινητήρες μπροστά και τέσσερις πίσω. Αυτή η διαμόρφωση επιτρέπει το 0 – 100 να γίνεται σε μόλις 2,5”, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 320 χλμ/ώρα.
Αν αυτοί οι αριθμοί τρομάζουν, τότε το Super Car θα μπορεί να διαθέτει 858 ίππους και 159 κιλά ροπής στην έκδοση με τους τέσσερις κινητήρες ενώ με τα δύο μοτέρ έρχεται με πιο ήπια δύναμη με 429 ίππους και 79,5 κιλά ροπής. Επίσης, προκειμένου να υπάρχει η απαραίτητη δύναμη, υπάρχουν τρία πακέτα μπαταριών, με χωρητικότητα 14, 25 και 32 kWh. Αυτά μπορεί να φορτιστούν έως και 80% σε λιγότερο από 15’, χρησιμοποιώντας ένα γρήγορο DC φορτιστή, δίνοντας διάρκεια ζωής 100.000 φορτίσεων.
Δύο τύποι είναι διαθέσιμοι για το Trev, 30 και 80 kW, ενώ στην πιο λιτή έκδοση, το Techrules Ren μπορεί να οδηγηθεί για 2.000 χιλιόμετρα με 80 λίτρα καυσίμου. Επιπλέον, το zero – emission range ανέρχεται στα 200 χιλιόμετρα. Οι ιθύνοντες της κινέζικης αυτοκινητοβιομηχανίας αναφέρουν ότι το Trev είναι πιο αποτελεσματικό όταν λειτουργεί με πετρέλαιο, ωστόσο μπορεί να χρησιμοποιηθεί και με αέρια καύσιμα.
Το Techrules Ren με τη βοήθεια των Fabrizio και Giorgetto Giugiaro, δυο παγκοσμίου φήμης σχεδιαστών αυτοκινήτων, έχουν δημιουργήσει ένα εντυπωσιακό σπονδυλωτό πιλοτήριο. Το Super Car διαθέτει ένα μαχητικό jet – style θόλο που ανεβαίνει προκειμένου να επιτρέψει την πρόσβαση στους επιβάτες, παράλληλα με τα αντίστροφα αστέρια LED φωτιστικά σώματα και τους λέιζερ προβολείς. Η αρθρωτή διάταξη του επιτρέπει να ρυθμιστεί με τρεις θόλους, παρέχοντας τον απαραίτητο χώρο για τον οδηγό, τον οδηγό και ένα επιβάτη, ή τον οδηγό και δύο επιβάτες.
Στο εσωτερικό, τρεις ξεχωριστές οθόνες παρακολούθησης βρίσκονται στο κέντρο, ενώ στο μεγαλύτερο μέρος υπάρχει ιταλικό δέρμα, ύφασμα denim και ένα τμήμα από ανθρακονήματα. Επιπλέον, οι Κινέζοι έχουν ενσωματώσει ηχεία και μικρόφωνα στα καθίσματα προκειμένου να βελτιωθεί η επικοινωνία μεταξύ των επιβατών, ενώ ο οδηγός μπορεί να μιλήσει σε όποιον είναι έξω, χρησιμοποιώντας ένα ηχείο και ένα μικροφωνικό σύστημα κρυμμένο κάτω από τα πλαϊνά σήματα.
Η Techrules εκτιμά ότι η παραγωγή θα αρχίσει το επόμενο έτος, με ένα περιορισμένο αριθμό 96 μονάδων, οι οποίες θα είναι χειροποίητες στην Ιταλία και όχι περισσότερο από 10 μονάδες ετησίως. Η τιμολόγηση δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά πιθανότατα να πρόκειται για επταψήφιο αριθμό.