Το δυνατό Audi RS7 Sportback

Το δυνατό Audi RS7 Sportback

Το RS7 είναι από τα πολύ καλά και γρήγορα αυτοκίνητα της Audi. Το γερμανικό μοντέλο παρουσίασε τη νέα γενιά του στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκίνητου της Φρανκφούρτης και το μόνο που μπορεί να πει κάποιος βλέποντας το είναι ότι εντυπωσιάζει περισσότερο από ποτέ. Το πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά τέσσερα εκατοστά σε σχέση με τον προκάτοχο του, φτάνοντας συνολικά τα 1,95 μέτρα, ενώ το μήκος αγγίζει τα 5 μέτρα.

Η εξωτερική εμφάνιση είναι κάτι παραπάνω επιθετική με τη μαύρη μάσκα να έχει τους τέσσερις γνωστούς κύκλους του σήματος στο χρώμα της, ενώ τα λεπτά LED φωτιστικά σώματα, με τον προφυλακτήρα και το καπό με τις νευρώσεις κάνουν το νέο RS7 Sportback ιδιαίτερα ελκυστικό. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν τα LED φωτιστικά σώματα, τα οποία καταλαμβάνουν όλο το χώρο από τη μια άκρη στην άλλη, ενώ η αεροτομή, ο διαχύτης και η διπλή απόληξη της εξάτμισης το κάνουν να δείχνει ακόμη πιο άγριο.

Οι ζάντες αλουμινίου μεγέθους 21” ή 22” ολοκληρώνουν την υπέροχη εμφάνιση. Η αεροτομή είναι ενεργή και ανεβαίνει μετά τα 120 χλμ/ώρα, ενώ στον προαιρετικό εξοπλισμό προσφέρονται τα RS Matrix LED Laser φωτιστικά σώματα, που προσφέρουν έναν εντελώς διαφορετικό φωτισμό. Οι χρωματικές επιλογές θα είναι 13 συμπεριλαμβανομένων των δύο ειδικών αποχρώσεων Nardo Grey και Sebring Black.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό η πολυτέλεια διακρίνεται αμέσως. Τα μαύρα δερμάτινα καθίσματα με τις κόκκινες ραφές, τα οποία είναι κλιματιζόμενα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια και ο δερμάτινος επιλογέας ταχυτήτων κάνουν τον οδηγό και τους επιβάτες να απολαμβάνουν την κάθε στιγμή. Τρεις είναι οι οθόνες που κάνουν πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού. Η πρώτη μεγέθους 12,3” είναι του πίνακα οργάνων, ενώ υπάρχει η οθόνη αφής μεγέθους 10,1” με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας και η μικρότερη μεγέθους 8,6” που περιλαμβάνει διάφορες λειτουργίες του αυτοκινήτου, αλλά και τη ρύθμιση του κλιματισμού.

Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων απεικονίζεται το ταχύμετρο και το στροφόμετρο, αλλά και η ιπποδύναμη του κινητήρα, η ροπή, η θερμοκρασία λαδιού, η πίεση των Turbo, η πίεση των ελαστικών, οι χρονομετρημένοι γύροι σε πίστα, η μέτρηση της επιτάχυνσης και οι δυνάμεις g που δημιουργούνται. Η πανοραμική οροφή προσφέρει άπλετη ορατότητα, ενώ το ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με τα 19 ηχεία προσφέρει κρυστάλλινο ήχο. Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 535 λίτρα, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ανεβαίνει στα 1.390 λίτρα.

Μηχανικά το γερμανικό μοντέλο τροφοδοτείται από το V8 BiTurbo κινητήρα χωρητικότητας 4 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να αγγίζει τους 600 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 81,5 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,6”, το 0-200 σε 12”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για όσους θέλουν μπορεί να αφαιρεθεί ο περιοριστής με τα πακέτα Dynamic και Dynamic Plus ανεβαίνοντας στα 280 και τα 305 χλμ/ώρα αντίστοιχα.

Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων δουλεύοντας οι 2, 3, ή 5 για μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου. Βέβαια ένα ακόμα στοιχείο για την εξοικονόμηση καυσίμου είναι το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 Volt. Με το σύστημα αυτό μπορεί η κατανάλωση να μειωθεί κατά 0,8 λίτρα/100χλμ., ενώ ο κινητήρας μπορεί να σταματήσει για λίγο τη λειτουργία του από τα 55 έως τα 160 χλμ/ώρα μεγαλώνοντας ακόμη περισσότερο την οικονομία καυσίμου. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 11,6 λίτρα/100χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 265 γρ/χλμ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο, ενώ υπάρχει και το σύστημα Launch Control που στέλνει την κίνηση ανάλογα με του που χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη. Η αναλογία είναι 40% μπροστά και 60% πίσω, ενώ αν χρειαστεί μπορεί να στείλει έως και το 70% στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω. Για να σταματήσει έχουν επιλεγεί οι κεραμικοί δίσκοι από ανθρακονήματα προσφέροντας το απόλυτο φρενάρισμα.

Δύο είναι οι επιλογές των αναρτήσεων στο νέο RS7 Sportback. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή της άνεσης ή την επιλογή της σπορ οδήγησης. Επιπλέον, η ανάρτηση μπορεί να χαμηλώσει ένα εκατοστό η να ψηλώσει δύο εκατοστά ανάλογα τις συνθήκες του οδοστρώματος. Η δεύτερη επιλογή είναι η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Εκεί ο οδηγός μέσω του συστήματος Audi Drive Select μπορεί να επιλέξει το επίπεδο οδήγησης που θέλει ανάμεσα σε Comfort, Auto, Dynamic, Efficiency, RS1 και RS2.

Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στα τέλη του έτους, αρχής γενομένης από τη Γερμανία και μέσα στο 2020 θα επεκταθούν και σε άλλες χώρες της Ευρώπης. Το νέο Audi RS7 Sportback είναι το αυτοκίνητο που ο καθένας θα ήθελε να έχει στα χέρια του. 600 ίπποι, σχεδόν 82 κιλά ροπή και 0-100 σε μόλις 3,6” είναι αυτό το όπλο που σου προσφέρει ταχύτητα, δύναμη και φυσικά ασφάλεια. Ίσως το πρόβλημα να είναι η τιμή του, αλλά ποιος τη λογαριάζει όταν έχει όλα αυτά στα χέρια του;