Τα προκριματικά της Μαλαισίας τελείωσαν, η βροχή έκανε για πρώτη φορά την εμφάνισή της και η Mercedes συνεχίζει να κρατάει την πρώτη θέση πριν τον αγώνα, δείχνοντας ότι και στη βροχή μπορεί να ανταπεξέλθει. Τί άλλαξε σε σχέση με τα προκριματικά της Αυστραλίας; Μόνο η βροχή και το όνομα της δεύτερης θέσης.
Το Q1 ξεκίνησε με καθυστέρηση 50 λεπτών, λόγω της καταρρακτώδους βροχής. Πολλά τα λάθη από τις ομάδες, αφού αρκετές επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν ενδιάμεσα ελαστικά, κάτι που αποδείχτηκε καταστροφικό. Ευτυχώς τα πράγματα διορθώθηκαν γρήγορα, με τους οδηγούς να μπαίνουν στα pit και να φοράνε τα βρόχινα ελαστικά, με τις μεγάλες ομάδες να αποκαθιστούν την τάξη και τις μικρές να μάχονται για μια θέση στη 16άδα του Q2. Η Lotus για άλλη μια φορά προβληματική με το Maldonado να μένει εκτός 16άδας. Το μόνο μελανό σημείο του Q1 ήταν η άσχημη έξοδος του Marcus Ericsson με την Caterham να βγαίνει εκτός πορείας, να χτυπάει στα προστατευτικά και τις πινακίδες, υποχρεώνοντας έτσι την κόκκινη σημαία να σταματήσει τη ροή των προκριματικών, μόλις 35 δευτερόλεπτα πριν την ολοκλήρωσή τους.
Στο Q2 ο καιρός φάνηκε αρχικά να ηρεμεί, προβληματίζοντας ωστόσο τις ομάδες στην επιλογή των ελαστικών. Στην πορεία όμως ο καιρός έδειξε και πάλι τα δόντια του, υπενθυμίζοντάς μας ότι βρισκόμαστε στη Μαλαισία, όπου ο καιρός αλλάζει πιο γρήγορα και από τις ζελατίνες στα κράνη των οδηγών κατά τη διάρκεια των αγώνων. Η Mercedes απέδειξε για άλλη μια φορά ότι φαίνεται να είναι το πιο καλά στημένο μονοθέσιο, κρατώντας με τον Hamilton τον καλύτερο χρόνο. Η μόνη διαφορά ήταν η άνοδος του SebastianVettelστην κατάταξη, παρά τα προβλήματα που έφερε ο κόκκινος ταύρος από το Q1. Προβλημάτων συνέχεια για τη Lotusμε τον Grosjean στην 16η θέση, καθώς και για τις Williams των Massa, Bottas, αφού έμειναν εκτός της πρώτης 10άδας.
Στο Q3 και ενώ η βροχή έπεφτε ασταμάτητα ο Vettelκαι ο Alonso προσπάθησαν να αποδείξουν ότι στο Πρωτάθλημα δε θα υπάρχει μόνο η Mercedes. Το κατάφεραν εν μέρει με το Γερμανό δεύτερο και τον Ισπανό στο μηδέν να χάνει την τρίτη θέση από τη Mercedes του Rosberg. Η McLaren αυτή τη φορά έμεινε πίσω με τους Magnussen και Button να μένουν στην 8η και 10η θέση αντίστοιχα και την έτερη RedBull του Ricciardo να εκκινεί αύριο από την 5η θέση. Μη σας φαίνεται παράξενο που δεν αναφερθήκαμε στο νούμερο ένα, αφού ο Lewis Hamilton οδηγώντας υποδειγματικά, θυμίζοντας τον άνθρωπο της βροχής, ήταν πρώτος και στις τρεις διαδικασίες των Q1, Q2, Q3, δείχνοντας ότι ξέχασε κιόλας τα άσχημα αποτελέσματα της Αυστραλίας. Το ερώτημά μας είναι εάν στον αυριανό αγώνα Vette lκαι Alonso θα μπορέσουν να σπάσουν την κυριαρχία των Mercedes. Εσείς τι λέτε;
Αναλυτικά η πρώτη δεκάδα:
ΘΕΣΗ
|
ΟΔΗΓΟΣ
|
ΟΜΑΔΑ
|
1.
|
Lewis Hamilton
|
Mercedes
|
2.
|
Sebastian Vettel
|
Red Bull Racing – Renault
|
3.
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
4.
|
Fernando Alonso
|
Ferrari
|
5.
|
Daniel Ricciardo
|
Red Bull Racing – Renault
|
6.
|
Kimi Raikkonen
|
Ferrari
|
7.
|
Nico Hulkenberg
|
Force India – Mercedes
|
8.
|
Kevin Magnussen
|
McLaren – Mercedes
|
9.
|
Jean-Eric Vergne
|
STR – Renault
|
10.
|
Jenson Button
|
McLaren – Mercedes
|