• Home »
  • Audi »
  • Με νέα εμφάνιση τα RS5 Coupe και RS5 Sportback
Με νέα εμφάνιση τα RS5 Coupe και RS5 Sportback

Με νέα εμφάνιση τα RS5 Coupe και RS5 Sportback

Μετά την αποκάλυψη των ανανεωμένων A5 Coupe και A5 Sportback (Audi A5), η Audi παρουσίασε τα δυνατά RS5 Coupe και RS5 Sportback. Η διαφορά στα δύο μοντέλα είναι μόνο στο αμάξωμα, αφού το ένα είναι 3θυρο και το άλλο 5θυρο. Στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους είναι σχεδόν ίδια. Με μήκος 4,72 μέτρα, πλάτος 1,86, ύψος 1,38 και μεταξόνιο 2,76 μέτρα, θα μπορούσε να πει κανείς πως και τα δύο είναι αρκετά ευρύχωρα.

Στην εξωτερική εμφάνιση και τα δύο αποκαλύπτονται από το λογότυπο RS5 που βρίσκεται αριστερά όπως βλέπουμε τη μάσκα, όπως και στα πλαϊνά. Φυσικά, τα Matrix LED φωτιστικά σώματα για τους Γερμανούς ήταν τα απολύτως απαραίτητα, ενώ το καπό έχει φουσκώματα που το κάνουν να φαίνεται πιο άγριο. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει η λεπτή αεροτομή, τα LED φωτιστικά σώματα, ο διαχύτης και η διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η εξωτερική εμφάνιση ολοκληρώνεται με τις ζάντες αλουμινίου 19” ή 20”.

Μπαίνοντας στο εσωτερικό ο σπορ χαρακτήρας των δύο μοντέλων εμφανίζεται αμέσως με τα δερμάτινα καθίσματα, το δερμάτινο τριάκτινο τιμόνι με τα χειριστήρια, το δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων και τα πεντάλ αλουμινίου. Η ψηφιακή οθόνη του πίνακα οργάνων μεγέθους 12,3” δίνει στον οδηγό όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ η οθόνη αφής μεγέθους 10,1”, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI Touch, κάνει ακόμη πιο εύκολη τη ζωή του οδηγού.

Μηχανικά και τα δύο μοντέλα τροφοδοτούνται από το V6 Twin-Turbo κινητήρα χωρητικότητας 2,9 λίτρων, με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τους 450 ίππους και τη μέγιστη ροπή να είναι 61,1 κιλά. Το 0-100 επιτυγχάνεται σε μόλις 3,9”, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα. Για όσους θέλουν υπάρχει η δυνατότητα αφαίρεσης του περιοριστή, με την τελική ταχύτητα να ανεβαίνει στα 280 χλμ/ώρα. Η μέση κατανάλωση με βάση τον κατασκευαστή είναι 9,1 λίτρα/100χλμ για το RS5 Coupe και 9,2 λίτρα/100χλμ για το RS5 Sportback, ενώ οι εκπομπές ρύπων ανέρχονται σε 208 και 209 γρ/χλμ αντίστοιχα.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με το 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο Tiptronic, με την κίνηση να μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Οι σπορ αναρτήσεις είναι η καλύτερη λύση για δυναμική οδήγηση. Διαθέτει Dynamic Ride Control, το οποίο αποτελείται από χαλύβδινα ελατήρια και ρυθμιζόμενους αποσβεστήρες τριών κατευθύνσεων, που εξουδετερώνουν κάθε κακουχία του δρόμου εξασφαλίζοντας την άνετη διαμονή των επιβατών στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. Ο οδηγός μπορεί να διαλέξει ανάμεσα σε 5 επίπεδα οδήγησης που είναι τα Comfort, Auto, Dynamic, RS1 και RS2.

Για τους Γερμανούς το πιο σημαντικό κομμάτι είναι η ασφάλεια και αυτό φαίνεται αμέσως, αφού υπάρχουν περισσότερα από 30 συστήματα ασφαλείας. Μερικά από αυτά είναι η αναγνώριση κυκλοφοριακών σημάτων, η πλευρική υποβοήθηση, το σύστημα ελέγχου ταχύτητας με Stop & Go, το σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας και οι κάμερες που ελέγχουν περιμετρικά το αυτοκίνητο για την αποφυγή οποιουδήποτε ατυχήματος.

Οι παραγγελίες και των δύο μοντέλων έχουν ανοίξει ήδη από τον περασμένο Δεκέμβριο. Στις αντιπροσωπείες ήδη φτάνουν τα πρώτα αυτοκίνητα και μέχρι το τέλος της άνοιξης θα έχει πάει σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Στη γερμανική αγορά και τα δύο μοντέλα θα ξεκινούν από 83.000€, ενώ δυστυχώς για την ελληνική αγορά θα είναι αρκετά πιο ακριβά, αφού ο επίσημος αντιπρόσωπος στη χώρα μας έχει ανακοινώσει τις τιμές των δύο μοντέλων που είναι 127.700€.